czwartek, 20 września 2012

Z akcentem niebieskości - do pracy :)

Cos mnie znowu niebieskości ciągną, zarówno na paznokciach i w makijażu oka :)
Ten makijaż był robiony specjalnie pod smerfowe pazurki.
Góra klasycznie w brązach, lekko rozświetlonych, dół z małym niebieskim akcentem.
Wydaje mi się, że na żywo trochę to intensywniej to wyglądało. Ale cóż...


Użyłam:
-SKIN79 Intense BB Cream (jak widać nie wszystkjo zakrył i jestem cała w ciapki, ale nie miałam już czasu na korektor :x)
-Puder Sypki YR CN
-Róż Rimmel
-cienie Avon (poczwórne, Mystery - brązowy i złocisto-brzoskwiniowy oraz podwójne Berry Mist - tylko dolna powieka do połowy i wewn. kącik)
-kreska roztarta brązowym cieniem Sleek OSS
-dół cieniami Sleek CC
-biała kredka YR CN na wodnej
-kredka do brwi Joko
-Tusz Avon Color Trend
-Pomadka Avon "Usta w pełni" Beige Nude

30 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! ja się raczej maluję mocniej, aż tak delikatnych nie robię, ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, dla mnie to nie jest delikates :D

      Usuń
  2. Ale ładnie, tak delikatnie i dziewczęco...i w dodatku te piękne fale na włosach.... ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski jest ten makijaż, chętnie sama wybrałabym się tak do pracy :> super

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dziś własnei mam nieski akcent w pracy :) niebieściutką niebieską kreseczkę na dolnej powiece

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makiajaż, bardzo ładne masz oczy :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie :) niebieski akcent na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podoba :) fantastyczne cieniowanie, świetny niebieski akcent na dole :) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pochwalenie cieniowania! to niezwykle miłe :*

      Usuń
  9. Górna powieka wygląda wspaniale :)
    Lubię taki makijaz oka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za delikatnymi makijażami, ale ten mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku.. Uwielbiam takie makijaże. Niby naturalnie, ale delikatny akcent kolorystyczny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie makijaże! Nie przesadzony taki na co dzień z lekkim szalonym (znalazłam na dolnej powiece) akcentem ;-) a jak ten niebieski jest bardziej intensywny to już miodzio ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłe słowo od kogoś kto lubuje się w bardzo kolorowych makijażach :)

      Usuń
  13. Lubię patrzeć na Twoje usta :D
    Makijaż ładny, podoba mi się. Jutro zrobię coś podobnego, ok? ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to dobrze, bo w nim wyszłam do ludzi :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...