czwartek, 16 sierpnia 2012

Zabierają nam Alterrę? Działaj - podpisz petycję!

Tak, informacja jest już potwierdzona. Właśnie przeczytałam u Orchidka.

Ross zaplanował wycofanie:
1. Odżywki do włosów nadającej połysk, Morela i pszenica :(((((((((((
2. Olejów do ciała: Olejek do masażu "Migdały i papaja", Olejek do ciała "Limetka i oliwa", Olejek pielęgnacyjny "Granat i awokado"
oraz
3. Balsamu do ciała "Pomarańcza i wanilia"

Alterra, Odżywka, Morela i pszenica
Jeśli nie zgadzacie się z tym, podpiszcie petycję przygotowaną przez dziewczyny z Wizażu.

Link do petycji:  KLIK!
Link do wątku na wizażu: KLIK!
Link na FB: KLIK!

24 komentarze:

  1. Ożesz ty! Nie wiedziałam! Co Rossmanowi do łba strzeliło?!

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisałam, mam nadzieję że nie wycofią bo jak tak to idę napaść na wszystkie rossmany w okolicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już wiem, że nie ma tej odżywki :(

      Usuń
    2. Dlaczego oni są tacy okrutni... przecież na pewno dobrze im szła sprzedaż.. :(

      Usuń
    3. no ja kompletnie nie widzę w tym sensu :(

      Usuń
  3. oczywiście już podpisałam i sama nagłaśniam. olejki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa niech zabierają w cholerę, ja nie lubię jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To moja ulubiona odżywka !!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli wycofują te produkty, bo producent przestał je produkować to niestety żadna petycja tu nie pomoże... Ale może w zamian za to pojawi się coś lepszego? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście podpisane!
    oby coś pomogło..

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak się polubiłam z olejkami od Alterry :( Już się podpisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super Dziewczyny! może wspólnie coś wskóramy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze to co najlepsze chcą wycofać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpisałam petycję. :) Wczoraj byłam w Rossmannie i był tylko morelowy szampon.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...