czwartek, 9 sierpnia 2012

Z cyklu Wykopaliska: Paznokcie nutki

Kilka osób weszło na bloga wpisując paznokcie nutki :)
No to pokazuję raz jeszcze archiwalne zdjęcia z tym zdobieniem.

źródło: nokaut.pl


Paznokcie pomalowane nudziakowym lakierem (tutaj to chyba był Eveline 496) fajnie wygląda też na jasnoszarym, białym, beżowym, złamanej bieli

Zdobimy płytką Konad m73 i czarnym kryjącym lakierem (ja używałam Inglota do wzorków)

Następnie pokryłam topem (Nail Tek II) - żeby nutki nie rozmazały się pod matującym topem

Na końcu zmatowiłam (CA Matt)


Lubicie zdobienia Konadem? Ja jako kompletna sierota jeśli chodzi o malowanie odręczne jestem bardzo zadowolona z tej metody :D

36 komentarzy:

  1. Nutki odbite, ale klawisze już nie :P
    Ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak chciałam :) żeby wyglądało jak strona z partytury, klawisze mi nie pasowały :D

      Usuń
  2. Ładny efekt, ale jednak jak dla mnie jest trochę "za bogato" na tych paznokciach, wolę delikatniejsze zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają w sobie wiele uroku, zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O faktycznie, bardzo fajny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :) Żeby jeszcze stemple zawsze mi się dobrze odbijały ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z tym to różnie różniaście :D ale Ty nie potrzebujesz stempelków przy swoim talencie! :)

      Usuń
  6. sliczne sa ;) moze kiedys też spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy :)
    Czekam właśnie na moje monsterki i się doczekać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja BM jeszcze nigdy nie miałam, u mnie takie rzeczy przychodzą falami :D nakupiłam konadki i przez większość czasu leżą i się kurzą, ale trzeba do nich wrócić :)

      Usuń
  8. Mi to nawet z takich płytek wzorki nie wychodzą, aż mi wstyd za siebie :D Pięknie Ci to wyszło, idealnie jak na wzorniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie na początku też nie wychodziło, chyba stempelek musiał się wyrobić :) ćwicz :D

      Usuń
  9. Bardzo efektowne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się;) a stempelki bardzo luubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne ! lubię stempelki,są efektowne

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie to wygląda !! :) zazdroszczę Ci tej płytki z nutkami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę ją polecić, mój ulubiony motyw z tej płytkji to koronkowe kwiatuszki :)

      Usuń
  13. bardzo ciekawie wyglądają te nutki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, nigdy wcześniej tego nie widziałam. Pomysłowo :-)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te płyteczki i stempelek, świetna sprawa, każdy zawsze się pyta co mam na paznokciach ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne!!
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. Są fantastyczne! Chyba sobie zamówię. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne! podziwiam kobiety które potrafią stworzyć dzieło na swoich pazurkach, a na dodatek mają je długie, bo sama jestem posiadaczką, krótkich "ogryzków".

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...