piątek, 17 sierpnia 2012

Z Cyklu Wykopaliska: Graficzna fala

Ktoś niedawno odkopał tego starocia w portalu na W.
Wam też pokażę :)

Oczywiście makijaż pozostał tylko zabawą, dlatego leniwie zrobiłam tylko na jednym oku ;) (światło żarówkowe)

to zdj. można powiększyć
Patrząc z perspektywy myślę, że można było inny kolor rzucić na dół, bo oczko troszkę spłakane się wydaje, jak myślicie?

Użyłam:
Twarz:
-podkład Dermablend Vichy
-puder bambus/owies/jedwab z BU
-róż z paletki Oriflame
-korektor Bell
Oko:
-cienie z paletek Sleek Curacao i Oh So Special
-kredka Bourjois brązowa
-kredka YR jasnoróżowa
-kredka Rimmel biała
-tusz Maybelline
-kredka do brwi Joko
Usta:
-miks pomadek

17 komentarzy:

  1. Wow piękny i niesamowite wykonanie:) a i ten fiolet na dole tez i się trochę nie widzi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i staranny ten staroć :D Też chcę takie starocie mieć, a nowe nawet nie wymiatają hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za precyzja ;)
    wow;)
    a jakie piękne brwi...marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż jak zwykle ;) fakt, ten fiolet można było zmienić, ale ogólnie jest i tak super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym ten fiolet na dole zostawiła i zmieniłabym kolor na samej górze :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Tylko ten niebieskawo-morski mi tu nie pasuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam go konieznie użyć :)
      a jakiego koloru Ty byś użyła?

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem:) Piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...