poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Z cyklu Wykopaliska: Coś od ręki

Nie umiem i umieć nie będę robić czegokolwiek na paznokciach od ręki :D
Dlatego tak podziwiam jednocześnie zazdroszcząc wszystkim przezdolnym osobom, które tworzą cuda na tak małych powierzchniach jakimi są Wasze płytki!

Tu chyba moje jedyne wiekopomne dzieło, które zrobiłam do końca (zawsze się zniechęcam po jednym paznokciu, bo nie wychodzi tak jak bym tego chciała)

Pazurki były strasznie krótkie i chyba zaokrąglone na końcach, spiłowane na zero, wydają mi się strasznie krzywe :D ale to było 2 lata temu, wybaczcie ;)

tu pięknie widać foilowy linerek z GR, świetna tekstura 

Użyłam:
OPI-Party in My Cabana
GR, Srebrny liner do wzorków, nie wiem jaki nr, bo już "wyszedł", ale polecam :D
Inglot, Czarny liner/rapitograf




15 komentarzy:

  1. no i bardzo ładnie Ci to wszyło :) równiutko ;) ja to dopiero mam dwie lewe ręce do malowania paznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! I zdobienie bardzo efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie! mi by tak prosto w życiu nie wyszło!

    zapraszam do wzięcia udziału w mojej WAKACYJNEJ LOTERII ♥ do wygrania kosmetyki i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ekstra :) zdecydowanie powinnaś jednak bawić się w zdobienia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego jednego niedojdkę zostawiłam na pamiątkę, potem już nigdy nic nie wyszło, nie mam cierpliwości i zapału ;) no i zdolności też w tej materii brak

      Usuń
    2. Mi trudno pomalować paznokcie na jeden kolor, a co dopiero bawić się we wzory :D

      Usuń
  5. równiutkie te paseczki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem dlaczego narzekasz - wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram moje przedmówczynie, bardzo ładnie Ci to wyszło i nie powiedziałabym, że jest nierówno :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne pazurki :) Ja zbyt szybko tracę zapał do robienia jakichkolwiek wzorków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, jaka równa kreska! Świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...