sobota, 25 sierpnia 2012

Turkus i złoto

Witajcie!
To mój 100. post na blogu :) Liczba wyświetleń przekroczyła 41 000.
Bardzo się cieszę, że zaglądacie i komentujecie. Często przeczytam też dobre słowo, co potrafi wprowadzić pozytywną energię na cały dzień, za co niezmiernie Wam dziękuję :*

Jako, że liczba obserwatorów zbliża się do 300. planuję za jakiś czas konkursowe rozdanie dla Was ^_^! Także bądźcie czujne!


A teraz już do rzeczy :)

Makijaż jeszcze letni. Użyłam jednych z moich ulubionych kredek: czarna z drobnym brokatem Bourjois oraz pokazywana już (TU! i TU!) Golden Rose Emily nr 118, środek linii wodnej i dolnej powieki rozbielony YR, Couleurs Nature


Usta w dwóch wersjach: z błyszczykiem Bell, Glam Wear 031 i z pomadką Avon, Extreme Wear, Cappuccino (ostatnio bardzo często po nią sięgam)



Bell, Glam Wear, 031
Avon, Extreme Wear, Cappuccino
Avon, Extreme Wear, Cappuccino
Bell, Glam Wear, 031
Łapiemy ostatnie prmienie słońca :)
Avon, Extreme Wear, Cappuccino


Użyłam:
Podkład Avon, Calming Effects, Nude+Avon, Smooth Minerals, Creamy Natural
Dermacol punktowo
Puder sypki YR, Couleurs Nature
Kuleczki Oriflame, G&G 
Róż Catrice, Revoltaire
Cienie: Sleek, Au Naturel (także na brwi)
Złoty cień UD, X (KLIK!)
Tusz Avon, Super Drama
Pomadka Avon, Extreme Wear, Cappuccino
Błyszczyk Bell, Glam Wear, 031

33 komentarze:

  1. Pasuje Ci;-) Fajny pomysł na kreskę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż, w ogóle do Twojej urody każdy makijaż pasuje *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna turkusowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, kobiecy makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż :) Bardzo lubię kolor turkusowy, więc każdy makijaż z domieszka turkusu jest według mnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mocno wyciągnięta kreska, o dziwo mi się podoba :P Turkus rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Malinko, śliczne oczka :)) bardzo mi się podoba taki subtelny look z odrobiną zadziorności ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz z tą kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyciągnięte oczko :)
    Jestem zdziwiona, ze ten podkład z Avonu tak pięknie się u Ciebie prezentuje, ja go oddałam kiedyś bo kompletnie się nie nadawał dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać że punktowo maskowałam Dermacolem
      podkład Calmin Effect jest fajny, ale ma za słabe krycie

      do tego musiałam go zmieszać z ciemniejszym odcieniem, bo za blady dla mne :D ale ogólnie przyzwoity, jak ktoś nie ma dużych problemów z cerą

      Usuń
  10. Na pierwszym zdjęciu wygląda tak delikatnie a w zbliżeniu widać że makijaż z pazurem, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dla mnie to jest mocny makijaż :D na co dzień zdecydowanie delikatniej się maluję :)

      Usuń
  11. Świetny makijaż, bardzo Ci w nim do twarzy :)
    Gratuluję blogowych sukcesów! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie malutkie sukcesiki w porównaniu do Waszych :D
      ale dziękuję!

      Usuń
  12. Naprawdę bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł i ładna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż ;D
    Uwodzicielska kreska ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię turkusy :)
    u mnie coś na temat makijażu czerwonych ust
    zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny makijaż bardzo pasuje do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zapycha Cię po podkładzie z Avonu? Ja musialam praktcznie polowe wyrzucic, bo byl beznadziejny...

    A makijaz sliczny, baaardzo mi sie podoba, jak dostane w swoje lapki Sleeka, to postaram sie podobn wyczarowac, o ile nie masz nic przeciwko, zebym zgapila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio mam problemy z cerą, ale to raczej wysyp po CP :P
      bo na plecach też, a tam się niczym nie smaruję...

      zresztą podkładów Avonu używam tylko awaryjnie :) teraz już dojechały moje BB kremy :D

      będzie mi bardzo miło jak zmalujesz :*

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...