środa, 29 sierpnia 2012

Nuda, ale fajna :D Wibo, Be Neutral nr 3

Jaki nudziak jest każdy widzi :)
Światło dzienne, pochmurno

Wibo, Be Neutral, nr 3
Wibo, Be Neutral, nr 3
Dodaj napis
z lampą
Ten jest kremowy, ma sporo żółtawych tonów (bardziej niż na zdjęciu)
Dobrze kryje (przy jednej warstwie na bazie są delikatne prześwity, dwie warstwy dają pełne krycie), zgrywa się z moją karnacją, świetny na formalne spotkania i jako baza pod szalone wzorki :)

Pędzelek w moim egzemplarzu jest nieco krzywo przycięty, ale nie przeszkadza mi to w malowaniu.
Trwałość przeciętna.
Ładnie błyszczy po pomalowaniu, ale już na drugi dzień traci blask, więc warto pociągnąć go topem.

Cena to: ok. 6zł za 7ml
Dostępność: Rossmann

30 komentarzy:

  1. Rewelacyjny kolor, uwielbiam takie "nudziaki" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za 6 zl mozna przebolec te wady, bo kolor swietny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ten kolor widzi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest! Też mam coś podobnego z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mi lepiej powiedz, jak Ty malujesz te pazury przy skórkach hmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em...
      nie dojeżdżam do końca po prostu :D wtedy się nie rozlewa na skórki :)

      Usuń
  6. Całkiem fajny nudziak u mnie niestety jej serii nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ;) uwielbiam lakiery Wibo :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie taka nuda to czysta przyjemność dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś się złego chyba ze mną dzieje, bo ostatnio bardzo mi się podobają takie zwyczajne nudziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny. Już wiem czego brakuje w mojej mini kolekcji xd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładny nudziak to pozycja obowiązkowa :D

      Usuń
  11. Nudziaki jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for your comment dear! That colour looks gorgeous; love it. So natural; perfect for upcoming fall.

    Send you hugs,
    xoxo Britta

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest zły, ale jakoś do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nude są bardzo ładne i każda z nas powinna je mieć w szafce, ale ten lakier jest jak dla mnie malo blyszczacy, ale za taka cene mozna kupic pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, ładnie błyszczy po pomalowaniu, ale potem traci ten blask, dobrze więc użyć topa :)

      Usuń
  15. kolor kojarzy mi się z toffi;) bardzo ładny;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, ja mam inglota ale jest strasznie matowy!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...