wtorek, 14 sierpnia 2012

Nie no, ja protestuję! Alterra Morela i pszenica wycofana?!

Nie nie nie :( Ja sobie wypraszam takie traktowanie wiernego, uzależnionego klienta!


Najpierw robią produkt, który kocham, a po roku: pyk, nie ma!
Jeden Ross, drugi Ross... Dlaczegooooo? :(

o co ta cała rozpacz?

o to cudo:


Tu przeklejam moją opinię na jej temat:
Moja opinia:
+pięknie pachnie (cukierkowo-owocowo, trochę jak pastylki pudrowe)
+mocno emolientowa
+o przyjaznym, bogatym składzie
+gęsta konsystencja
+włoski są nawilżone
+gładkie
+miękkie
+błyszczące
+miłe w dotyku
+bardzo "mięsiste" włosy w trakcie spłukiwania
+ułatwia rozczesywanie (nakładam ją na jakieś 10 minut na wilgotne włosy, potem troszkę spłukuję wodą i rozczesuję grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami, sunie łatwo i lekko )
+cena (zwłaszczaa teraz przy opakowaniu +50ml gratis)


+/-alkohol wysoko w składzie, mnie w niczym nie przeszkadza, nie zauważyłam podrażnienia i przesuszenia, ale warto mieć tego świadomość przy wrażliwszych skalpach
+/- gęsta konsystencja, którą bardzo lubię sprawia, że kosmetyk jest mniej wydajny niż mógłby (chociaż powiem, że sobie go nie żałuję )


-we WSZYSTKICH produktach Alterry mających kontakt w wodą prędzej czy później zdziera się lub odkleja naklejka z opisem po polsku



 
Ogólnie, lubię eksperymentować z produktami do włosów, ale zawsze wracam do sprawdzonej Alterki morelowej
polecam szczególnie kręconowłosym!


No to się nawracałam :(

Cała recenzja w portalu na W: KLIK!

Uwielbiałam, włosy zawsze po niej były błyszczące i gładziutkie...

Wciąż mam nadzieję, że zmieniają opakowanie albo coś... 
Jeśli jeszcze macie ją w Rossach, to chcę!


grudzień 2011
maj 2012 (po cieniowaniu, troszkę "znoszone", bardziej rozprostowane fale)
sierpień 2012 (lewa-nieodgniecione sucharki z żelu, prawa odgnieciony żel)

57 komentarzy:

  1. Boże... jakie piękne włosy...!
    Nie kupuję tej odżywki, dlatego niestety nie mogę Ci powiedzieć, czy w moich Rossach występuje i czy rzeczywiście ją wycofują.
    Ale rozumiem Twój ból, mam takie szczęście, że gdy akurat mi coś podpasuje, to dowiaduje się o wycofaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie bardzo często tak jest, w różnych firmach, przy czym też dane produkty są bardzo popularne i kupowane przes dużą ilość osób :( nie rozumiem polityki firmy

      Usuń
  2. No to nieźle...olei nie ma...teraz jeszcze tej odżywki? Chyba sobie jaja robią.

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie masz włosy *.*
    jak to alterra ma być wycofana? :O niemożliwe !
    obserwuje bo zakochałam się we włosach :P do takiego skrętu dążę :) i blasku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2/3 skrętu to pielęgnacja
      1/3 stylizacja, żel i suszenie z dyfuzorem :)

      Usuń
  4. piękne masz te włosy :) dzisiaj właśnie jestem po tej morelce ;) dziwne, może to tylko chwilowe i wróci ta odżywka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym, może zmieniają opakowania

      Usuń
    2. możliwe :) podobne zamieszanie z jantarem było ;)

      Usuń
  5. o raju jaki piękny skręt! moje też niby chcą coś tam falować... ale jakoś nie mogę sie zabrać do lektury na portalu na W - wydaj mi się być to nie doo garnięcia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to jak to? jutro lecę do Rossmanna szukać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczysz to weź więcej i dla mnie :P

      Usuń
  7. tez mam ta odzywke , lecz szczerze mowiac nie rozumiem az takich zachwytow nad nia . fakt jest fajna ,ale bez przesady. lekka , nie obciaza wlosow , moim zdaniem troche za slabo nawilzaa i wygladza ,ale i tak ja lubie. uzywam glownie po olejowaniu gdy nie jestem pewna czy dokladnie olej domylam , zeby bardziej nie obciazyc wloskow :). nie wiem jednak czy wrocilabym do niej ponownie gdyz wole tresciwsze odzywki / maski, a taka lekka latwiej jest upolowac jak dla mnie .
    Tez zauwazylam ta tendencje ,ze wycofywane sa produkty , ktore maja swoje grono fanow. ciekawe z jakiego powodu... w koncu byla na nia masa kupcow:) mysle ,ze albo jej produkcja nie przynosila wystarczajacych dochodow , albo miala w sobie cos szkodliwego (w co smiem zaprzeczyc sadzac po analizach skladu tej odzywki na blogach dziewczyn).
    Pozdrawiam Jola...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jej treściwość jest idealna, ale ja zawsze trzymam d/s jakieś 10 min :)
      ale jak to gdzieś przeczytałam: "co włos, to głos"

      też myślałam o tym, że firmy mogą odkryć, że coś jest nie tak i po cichu coś wycofują, ale nie wiem co mogłoby w niej być źle, tak długo już ją stosuję (stosowałam :x)

      Usuń
  8. Pracuję w Rossmanie i faktycznie, dawno tego nie dostaliśmy, nie ma chyba nawet już przewidzianego na te produkty miejsca na półce. Może udoskonalą skład i produkt wróci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie pani z rossa powiedziała, że była w cenie na do widzenia czy coś takiego, co znaczy, że znika, ale nie wie, czy wróci, bo zmieniają skład/opakowanie, czy też już jej nie będzie

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc nigdy jej nie widziałam w swoim Rossmannie, czytałam tylko o niej na blogach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją znam z zakręconego forum, to była chyba moja pierwsza odżywka bez silikonów :) jestem jej wierna ponad rok już, używam jej chyba 8/10 razy, a teraz pozostało mni puste opakowanie :x

      ta zgranatem nie jest już taka fajna :|

      Usuń
  10. Odżywkę jeszcze widziałam, za to szamponu morelowego nie ma już od miesiąca :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A inne odżywki tej firmy nie działają na Ciebie podobnie? Czasem warto wypróbować jakieś nowe składniki bo włosy się przyzwyczajają..
    jak patrzę na Ciebie i Twoje włosy to aż mam ochotę jakoś zachęcić moje żeby też się bardziej kręciły :-) zapraszam do mnie kittys-thought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie działają tak samo :P

      mam zróżnicowanie w pielęgnacji, ale do tej odżywki zawsze wracam, bo włosy po prostu lubią i się odwdzięczają :)

      zdecydowanie masz tendencję do falowania!

      Usuń
  12. Może zmieniają tylko opakowanie czy coś.. No taki dobry i skuteczny produkt wycofywać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, trudno zgadnąć co wymyślają :(
      a jak coś poprawią, to pewnie na źle :x

      Usuń
  13. O nie, moja ulubiona odżywka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :|

      może znajdziemy coś podobnego, już nawet myślałam o alverde (morela i kwiat cytryny), ale to za drogo sprowadzać :( na allegro ponad 2 dychy za butelkę

      Usuń
  14. i olejki też zgubiły się w akcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za olejkami aż tak nie będę płakać, ale wiem, że mają swoje fanki :| nie wiem co oni wyprawiają...

      Usuń
    2. Musze sie przejsc po rossmanach, bo w sumie to jestem w szoku :O

      Usuń
  15. Ale masz ładne włosy ;) Może odżywka wróci w odnowionym opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może, tylko dlaczego ten jeden rodzaj? zwykle jak zmieniają opakowania to całą serię...

      Usuń
  16. Też nie mogę tego przeżyć taka świetna odżywka a oni wycofują:( skandal!U mnie w Ross już ich nie ma:(
    P.S piękne włoski:)
    Czarodziejka335

    OdpowiedzUsuń
  17. No chyba sobie kpią! Kupiłam obie odżywki i naprawdę przypadły mi do gustu :) Chciałam kupić ponownie, a oprócz tego maski i olejki. No chyba nam tego nie zrobią i nie wycofają :/ Mam nadzieję, że to tylko zmiana opakowania. Jak można taką linię o takich składach wycofywać, jeszcze jest to własną marka Rossa, więc na tym tracą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj widziałam u siebie i było jej baaardzo dużo ;)
    Więc w razie czego polecam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię ten szampon i też tęsknie za zwiększonymi opakowaniami :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio widziałam ją u mnie w Rossku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne włosy wiesz:)
    Nie próbowała tej odżywki i teraz dylemat jak wycofują to trzeba by spróbować, ale znowu mam już tyle zapasów i co tu zrobić;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      ja bym nie próbowała, bo jakby nie wróciła i podpasowała to by Ci było szkoda jak mnie :D

      Usuń
  22. O jaaa! To również moja ulubiona odżywka, naprawdę ją wycofują? :/

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję, że to tylko zmiana szaty graficznej. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do siebie + ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zakupiłam wczoraj :) . Mogę skoczyć i sprawdzić,czy jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dokładnie to we wtorek bo mamy już 00:40:D

      Usuń
    2. poprosiłam już Maaaaaaaartuchę :)
      ale dziękuję za propozycję!
      Kochany Stworek :*

      Usuń
  26. Ale masz piękne włosy! Ach... Moje kręcone są teraz w fatalnym stanie a w zasadzie to są proste. :(
    Nie używałam morelki ale kupiłam próbkę tej z granatem i aloesem i nie byłam zadowolona, strasznie śmierdzi czego nie lubię w produktach do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tej z granatem też używałam, mam jeszcze troschę, ale wg mnie nie ma porównania :(

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć, w takim razie jeśli znajdę jednak morelkę to zakupię. :)

      Usuń
  27. Cudne włosy masz!

    A co do Rossmanna, to Cię rozumiem. Ciągle nie mogę im wybaczyć pozbawienia mnie szamponu dla księżniczek. (Czym mam myć włosy niby? takim zwykłym? Dla plebsu? ;-))))) A tak poważnie, to bardzo lubiłam ten szampon, był delikatny i dobrze się go "tuningowało"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla plebsu :D

      przykro mi, ze wycofali, to co lubiłaś :( to strasznie denerwujące!

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...