niedziela, 26 sierpnia 2012

"Nie mam czasu się uczesać", czyli szybki koczek bez skarpetki i wsuwek :)

Przyznaję, próbowałam zrobić koczek z wkładem ze skarpetki, kilka razy, ale nie umiem, wychodzi fe i ble!

za to wczoraj zrobiłam szybki i prosty koczek bez skarpetek i wsuwek

Zebrałam wszystkie włosy na czubku głowy
Zakręciłam w ślimaczek
Założyłam gumkę (u mnie na dwa razy, miękką i cienką)
Na to założyłam jeszcze taką grubszą i puchatą frotkę, żeby dobrze się trzymało i trochę poluzowałam, żeby był nieco większy
Na końcu wpięłam tuż powyżej koczka duży kwiat z tiulu w kropeczki (Mohito) 

Zdjęcia troszkę niewyraźne, bo już był wieczór, ale coś tam dojrzycie :)

tak wiem, mam prześwity na skroniach :D

Spałam w koczku już bez kwiatka, a rano włosy wyglądały tak:



Niestety z przodu trochę płasko, bo włoski były ściągnięte do tyłu :P może jakby zrobić ze dwa/trzy takie ślimaczki bardziej na czubku to jakoś by to na drugi dzień się prezentowało....zobaczę jeszcze:)


39 komentarzy:

  1. Nie umiem sobie wyobrazić jak to robisz, a bardzo mnie ciekawi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to widać niejasno napisałam :P

      ślimaczek to tak, że skręcasz włosy wokół własnej osi i owijasz jednocześnie w kółko, żeby powstał koczek

      Usuń
    2. Ja jestem mało kumata :D

      I naprawdę taki ładny koczek wychodzi? Wow :) Muszę koniecznie popróbować, jak robiłam coś podobnego to z mojego cieniutkiego kitka wychodzi nie taki pączek, lecz zakręcone nie wiadomo co :D

      Usuń
    3. jak będzie miał inny kształt to to też nie przeszkadza :) i tak kwiatuch robi wszystko :D

      Usuń
  2. powalił mnie efekt po rozpuszczeniu *______________*
    piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje włosy, są śliczne :))
    a koczek bardzo ładny :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne loki po rozpuszczeniu;-) Też czasami noszę takiego koczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie wyglądają po rozpuszczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj próbuję robić i spa w tym. Piękne włoski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie pokaż co się zadziało :)
      jha myślałam, żeby zrobić bliżej czoła koczki, może dwa lub trzy, to by nie było płasko na skroniach :D

      Usuń
  7. Wow masz bardzo podatne włosy na skręt, zazdroszczę!
    Mi nie pasują koki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podatne :) ale też szybko się falują jak wysuszę na prosto

      za to pielęgnacja i stylizacja CG od razu przynosi efekty :)

      Usuń
  8. Masz piękne włosy, takie błyszczące, cudo :) a napisz mi tylko proszę - co to za kolor masz na włosach? Jakaś farba/henna?(bo wydaje mi się, że miałaś jaśniejsze wcześniej) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu one są jaśniejsze, ale to zależy jak zdjęcie wyjdzie :)

      ostatnio miałam hennę już dość dawno, potem kilka szamponetek (jaśniejsze i ciemniejsze brązy)

      teraz farbowałam Marion na 24 mycia, jasny brąz, ale to też już spłukane
      w słońcu włosy są rudawe, w cieniu wydają się ciemniejsze

      Usuń
  9. Koczek fajny i szybki w wykonaniu :) Super efekt po rozpuszczeniu go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem Twoich włosów. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny koczek :P ale u mnie bez wsuwek by się nie obyło bo mam resztki grzywki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cieniowanie, ale na tej wysokości akurat łapie wszystkie włosy :)

      Usuń
  12. Fajny efekt skręconych włosów na drugi dzień, bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana a dlaczego ja nie miałam twojego bloga?? :( jakie ty masz śliczne włoski!!! pozazdrościć tylko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu, ale to strrrrrraszne niedopatrzenie :D

      :*

      Usuń
  14. Ja w koku non stop chodzę, tyle że mam wypelniacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze skarpetką mi nie wyszło :D z wypełniaczem nie próbowałam jeszcze, ale chyba cięzko by było u mnie z tym

      Usuń
  15. Malinka, możesz zrobić posta o swojej pielęgnacji włosów? Też bym chciała mieć takie loki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podawałam odnośniki TU: http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2012/07/cg-curly-girl-o-co-w-tym-wszystkim.html

      spróbuję jakąś notkę naskrobać niedługo :)
      ale zawsze myślę, że to za dużo informacji do ogarnięcia...i nie mogę się zabrać za to...

      Usuń
  16. Pięknie:) a jaki kolorek farby masz na tych zdjęciach? :) boski jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      tutaj miałam Marion 24 mycia jasny brąz

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...