poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Kocham i nienawidzę: Catrice 540 Am I Blue Or Green?

Z lakierem Catrice Am i Blue Or Green łączy mnie typowy "love-hate relationship".

Jak w filmie "Mądrzejszy od jeźdzca"
A: Kochałem ją i nienawdziłem...
B: Co Ci się w niej podobało?
A: Wszystko!
B: A czego nienawidziłeś?
A: Reszty...

Uwielbiam ten kolor :) jak sama nazwa wskazuje coś pomiędzy niebieskim a zielenią (wg mnie zdecydowanie bardziej niebieski :)), do tego wykończenie, które na pierwszy rzut oka jest kremowe, ale ma w sobie mikroshimmer. Dzięki temu lakier nie wygląda jak farba olejna, ani nie jest zbyt kredowy po wyschnięciu, jak to czasem pastele mają w zwyczaju :)

Tylko dlaczego?! powiedzcie mi dlaczego konsystencja tego lakieru jest tak obrzydliwa, ciągnąca, smużąca... pędzelek niewygodny, specjalnie zostawiłam zdjęcie ukazujące jak bardzo ubabrałam sobie Katrisem skórki, co mi się prawie nigdy nie zdarza, a już na pewno nie w takim stopniu.

jednym słowem wszystko poza kolorem i wykończniem: TRAGEDIA!

Malowałam tym lakierem tylko dwa razy, ale na myśl o pozbyciu się go jakoś mi smutno...więc ratuję go czym się da... w tym przypadku ponownie SH Hidden Treasure (zdjęcia ciemne lepiej pokazują flejksy, ale i tak na żywo to co innego :))



tu dobrze widać smugi, bleeee



23 komentarze:

  1. Faktycznie jest coś nie tak z jego konsystencją, szkoda bo kolorek bardzo piękny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest :D ale aplikacja bleee...
    pazury masz długie już *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pazury sprzed urezania na zero :(
      teraz jak ogryzki :D

      ale były jeszcze troszkę dłuższe :)

      Usuń
  3. Kolor faktycznie piękny szkoda tylko że tak ciężko się z nim współpracuje;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest CUDOWNY ! Szkoda, że reszta na minus

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba trafił ci się po prostu felerny lakier, ja go mam i uwielbiam! Współpracuje się z nim super. Pisałam nawet o nim notke: http://kosmetycznykoktajl.blogspot.co.uk/2012/06/catrice-540-am-i-blue-or-green.html

    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że ten felerny... albo po prostu catrice ogólnie mi nie odpowiadają, miałam oprócz tego jeszcze dwa i nie potrafię z nimi pracować :D

      a notkę u Ciebie widziałam i nawet komentowałam :)

      Usuń
  6. Śliczny kolorek, szkoda, że konsystencja nie fajna :/

    OdpowiedzUsuń
  7. aplikacja może i tragiczna, ale wygląda i tak pięknie z tą poświatą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek świetny!
    pozdrawiam,zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. z fleksami super, kolor ma piękny szkoda że jakościowo do dupny jest ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ale skoro taki upierdliwy w używaniu to podziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor bardzo ładny, ale faktycznie zostawia smugi :( za to z flejksem ich już tak nie widać, a lakier wciąż ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier jak lakier - urok ma, ale jakie Ty masz piękne i długie pazurki! śliczne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, to już przeszłość :D połamałam ostatniego dnia obozu przy pakowaniu się ;)

      Usuń
  13. Mam dokładnie ten sam lakier i również nienawidzę jego konsystencji i tych potwqornych smug ;< Ale za to kolor jest wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się kolor nie podoba :P Ale z flejksami ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jeden bubel lakierowy z Catrice i się do ich lakierów zraziłam totalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zniechęciłam, nawet jak coś mi się podoba, to obawiam się, że mi się będzie znowu źle malować...

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...