poniedziałek, 27 sierpnia 2012

GOSH, Frou-Frou - różowa folia i koronka

Muszę ze smutkiem stwierdzić, że zdjęcia odbierają temu lakierowi sporo uroku.

Frou-Frou to przepiękny foil w odcieniu starego różu z naprawdę mocnym, metalicznym połyskiem, *_* różowe lustereczka.
Na bazie kryje po 2 warstwach.
Nakłada się dobrze, ale trzeba uważać, żeby nie było zbyt wiele lakieru na pędzelku, bo może spływać, jest nieco rzadki.

Buteleczka 8ml
Cena: waha się 22-27zł, ja dałam na pewno poniżej 20zł, ale nie pamiętam dokładnie

Kilka osób zapytało dzisiaj "Jak to zrobiłaś?!"

Konad budzi zainteresowanie, zdecydowanie :D


  GOSH, Frou-Frou (pochmurno) 
 GOSH, Frou-Frou (pochmurno) 
 GOSH, Frou-Frou (pochmurno) 
 GOSH, Frou-Frou (lampa) 

Na to ugrzeczniona koronka z Konada - która lekko go gasi (bo jednak chcę go nosić na dzień :D)

ZXnalazłam jeszcze starsze zdjęcia:

GOSH, Frou-Frou (makro)
GOSH, Frou-Frou

Użyłam:
Eveline 8w1
Gosh, Frou Frou (2x)
Do wzorka Konad biały + płytka Konad m73
Top NT II

Aaaaa, top NT rozmazuje nieco biały lakier z konada, a nie robi tego ze zwykłym białym Inglotem do wzorków, czy Orly Pure Porcelain (którym bardzo często konaduję)

28 komentarzy:

  1. Piekne pazurki! Wygladaja bardzo subtelnie. Wybacz brak polskich znakow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudeńko!!! <3 Ekstra z tą koronką wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony wzorek z Konada, na wszystkim wygląda dobrze :D

      Usuń
  3. ładny ten Gosh.. mam podobny kolor ale z Color Club

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a chyba wiem który, ale myślę, że troszkę się różnią :)

      Usuń
  4. ładny kolor, z tym zdobieniem robi szał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolorek :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie : cosmetics-my-whole-world.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasowałaby mi ta koronka na czarny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dekoracyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo subtelnie to wyszło. Mnie top zawsze rozmazuje lakier Konad, muszę chyba się przerzucić na jakieś inne lakiery. Człowiek się napracuje, i na koniec wszystko na marne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze czarnego konada lakier do wzorków i też rozmazuje (już lepiej top współpracuje z innymi, zwykłymi :x)

      Usuń
    2. No ja właśnie z czarnym mam problemy. Po topie wszystko wygląda jak w horrorze ;) Trzeba poeksperymentować z innymi zdecydowanie.

      Usuń
    3. ważna jest też technika nakładania, robię większy klesks z topa u nasady paznokcia i dtaram się jak najmniej razy przeciągać, nie dotykając pędzelkiem, wtedy da się znieśc, ale konadowe topy zdecydowanie gorzej współpracują (może do nich potrzeba tego topa z Konada też :D nakręcają marketing

      Usuń
  9. Bardzo romantycznie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kwiatowy motyw jest rewelacyjny, nie dziwię się, że budzi ogromne zainteresowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z koronką wygląda prześlicznie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny wzorek ,a kolor też ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się z tym kwiatowym motywem!:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...