czwartek, 30 sierpnia 2012

Fala pozostanie falą, ale czasem tak się chce odrobiny prostoty...

Zdjęcia pod tytułem: tak, jestem falowana i muszę się z tym pogodzić :D a najlepiej to podkreślić (ale o tym niedługo)

Jednak nie zawsze jest ochota na stylizację żelem/pianką i suszenie dyfuzorem, przy użyciu dobrej suszarki (koncentrator, jonizacja) mogę uzyskać prawie-proste włosy, oczywiście "natury nie oszukasz" i coś tam się wywija, ale to miła odmiana od codzienności.

Efekt: o połowę mniej włosów niż zwykle, ale za to fajna gładkość i połysk, miękkość, można przeciągnąć palcami przez włosy (co przy utrwaleniu żelem fal jest niemal niemożliwością)

Uważacie swoje włosy za proste, ale niesforne? "Bo one się tak brzydko wywijają"
Jesteście świetnym nateriałem do zastosowania metody CG, która pomoże wydobyć i wzmocnić naturalny skręt. Zapraszam do lektury KLIK! i KLIK!.

światło dzienne
wraz z długością trudniej u mnie o skręt, ale ścięte warstwowo końcówki wyraźnie falują
czerwiec 2011, przed pielęgnacją, umyte zwykłym szamponem i tylko wysuszone zwykłą suszarką (wiadać ewidentne wykręcanie się końcówek), na zdjęciu z lewej wyglądają na zniszczone, z prawej widać, że tak nie jest, a to kwestia oświetlenia :)
z lampą

Jak myślicie, jakie są plusy i minusy prostych włosów, jakie fal, a jakie kręconych? Zapraszam do dyskusji!

35 komentarzy:

  1. Ale masz już długie włoski!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pomyślę ile razy podcinałam i ile by urosły jakby nie to...hehe :D
      gdy mam fale wydają się sporo krótsze :)

      Usuń
  2. Plusem fal i loków jest optycznie dużo większa objętość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :)
      jednak nie zawsze ta objętość jest w miejscu, w którym jest porządana (u mnie najbardziej płasko jest na skronach, przy skalpie :D)

      Usuń
  3. Sporo Ci włosy urosły przez ten rok :) Ja ostatnio cały czas mam 'bad hair day' i nie mam pojęcia co z tym zrobić :P
    Wolałabym mieć proste włosy, bo mniej z nimi roboty ale do prostowania ich nie wróce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mają przejściowy gorszy okres...

      prostowanie to zło: zwłaszcza codzienne bez środka ochronnego

      Usuń
  4. Ja mam podobne fale ale jeszcze to nie to, zawsze nie chcą się układać tak jak bym sobie tego życzyła

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam włosy proste jak druty, kompletnie niepodatne na kręcenie, więc Twych fal Ci nieziemsko zazdroszczę :)) no i widać, że szybko Ci rosną włosy, skoro przez rok taką długość osiągnęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste jak druty mają ten plus, że zawsze będą wyglądać porządnie :D a nie taki bałagan jaki czasem mam na głowie :D

      czy ja wiem Asiu czy urosły, kilka razy je podcinałam, nawet sporo (po kilka cm), cieniowałam itd. chyba nie urosły za dużo :)

      Usuń
  6. Kusi mnie jednorazowe prostowanie na szczotce chociaż, ale wtedy byłoby widać moją "łysinkę".

    Za to Twoje włosy w każdej wersji wyglądają pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam łysinkę :p ale chyba moją widać bardziej przy związaych do góry :D

      Usuń
  7. Mam takie właśnie włosy jak Ty na pierwszym zdjęciu jak nic z nimi nie robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz ładne włoski :) też mam falowane, ale są dość długie i fale prawie zniknęły, teraz sama je faluję zaplatając koka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się wycieniowanie Twoich włosów :)
    Wg mnie włosy powinny być albo proste albo kręcone, efekt falowanych i niesfornych jest tematem cieżkim do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każde wymagają odpowiedniej pielęgnacji :)

      Usuń
  10. Zostałaś otagowana http://charronblog.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. skądś znam to wrażenie nieporządku na głowie -.- jak rozczeszę i wysuszę włosy to przy obecnej długości są W MIARĘ proste, ale wystarczy trochę wiatru, wilgoci czy wysiłku fizycznego i wyglądają jakoś tak... niechlujnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, niechlujnie to strasznie negatywnie brzmi :D trochę bałaganu na głowie też ma swój urok :)

      Usuń
    2. no brzmi, ale bywały dni, kiedy miałam tego dosyć, zwłaszcza że kiedyś popełniłam straszny błąd ścinając się na boba :P a problem nieco się zmniejsza przy włosach przynajmniej do ramion :)

      Usuń
    3. na pewno ciężar włosa pwraz z długością nieco ulatwia sprawę :D
      ale są osoby, którym włosy kręcą się mocniej im są dłuższe tym skręt większy, a tym samym włosy wizualnie krótsze :)

      Usuń
  12. Co ja bym dała, żeby moje niesfornie się pokręciły, pofalowały, nieważne - żeby trochę odbiły od głowy :DDD
    Piękny kolor na pierwszych zdjęciach, no i ten połysk :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pomyśl ile osób ile by dało za Twoją idealną prostość i gładkość :D

      Usuń
  13. Masz bardzo ładne włosy :) Na pewno podatne na układanie i kombinowanie z różnymi fryzurami. Ja mam proste, gęste i trudne do ułożenia włosy. Zawsze są mocno ścieniowane pod spodem, bo inaczej wyglądałabym jak w peruce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby są podatne, ale niestety ułożona fryzura często nie jest trwała

      Usuń
  14. Ale masz piękne włosy, Malina! *.*
    A na ostatnim zdjęciu wyglądasz przepięknie - nie chcę więcej słyszeć, że nie lubisz siebie w czerwonych ustach, jasne? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Osoby z prostymi włosami mają tą wygodę, że budzą się z pięknymi włosami, które są na swoim miejscu :) Kręconowłose niestety nie mają tego komfortu, co dzień czupryna wygląda inaczej i wszędzie wywijają się niesforne pukle ;p
    Twoje są piękne i takie błyszczące *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się co do tego, że włosy codziennie wyglądają inaczej :)
      ale niesforność da się opanować :D

      dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  16. Zawsze wiedziałam, że mam włosy kręcone, ale dopiero od niedawna dbam o nie właściwie. Tylko czasami jestem zmęczona tym wszystkim (odpowiednie mycie, odżywki, stylizacja) i bardzo chciałabym się dowiedzieć co takiego robisz z włosami tą suszarką, że wychodzą Ci aż tak proste? Jeśli ja wysuszę włosy suszarką, tak po prostu, to mam puszące i elektryzujące się siano! Pomocy proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanie odnośnie cięcia włosów: mam włosy falowane pod spodem, proste na zewnątrz, były kiedys bardzo wycieniowane, aktualnie zeszłam z cieniowania i praktycznie sa wszystkie jednej długości, długość to za zapięcie stanika, więc nie kręca się juz tak bardzo. Chciałabym zachować długosc, ale by bardziej się kręcily, myslisz że pomogloby jakies stopniowanie, delikatne cieniowanie? Bo już nie mam na nie pomysły. Żadnej stylizator nie wytrzymuje cały dzień, zaraz się plączą i pusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli mocniej faluje się spód, to jeśli podetniesz wierzchnie warstwy to odsłonisz to, co bardziej się faluje :)
      wszystko zależy od włosów, ale ogólnie stopniowanie (raczej nie mocne cieniowanie czy piórkowanie, tylko obcięcie włosów w warstwy) powinno wzmocnić efekt

      jeżeli górna warstwa mniej się faluje może to być efekt mocniejszego zniszczenia (od słońca, wiatru, suszenia itd.), ale też taka może być ich natura

      ja bym spróbowała trochę postopniować w kilka warstw i stylizować używając żelu i dyfuzora

      Usuń
    2. dodam jeszcze, że u mnie jest zupełnie odwrotnie, krótsze wierzchnie warstwy falują znacznie mocniej, dolne potrafią być niemal idealnie proste, a włosy im dłuższe tym słabiej falują

      Usuń
    3. Wlaśnie boję się cieniowania, żeby końce nie wyglądały później na suche strzępki, więc chyba zainwestuje w to stopniowanie i zobaczymy jak to wyjdzie :) w sumie włosy i tak z czasem odrosną :) Wielkie dzięki za radę! :) bo np. wczoraj zrobilam pianka Isana, caly dzień były świetne fale, a dziś juz proste i na wierzchu i pod spodem, więc oby zmiana fryzury pomogła :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...