poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Czerwień czy róż

Pisałam już przy recenzji pomadki Rimmel by Kate, że okropnie czuję się w czerwieni na ustach, wyglądam jak chory człowiek :D

Tę pomadkę kupiłam prawie darmo :P
To czerwień, ale z różowymi tonami. Pomadka ma być trwała  (Avon,  Extra Lasting, Rose Creme), ale nie dane było mi jeszcze tego sprawdzić w ekstremalnych warunkach.
Nakłada się dobrze , gładko, jest kremowa, bez drobinek, ładnie kryje, po nałożeniu wysycha do półmatu.

Avon,  Extra Lasting, Rose Creme 
 Avon,  Extra Lasting, Rose Creme 
Rimmel, Airy Fairy
Rimmel, Airy Fairy
Rimmel, Airy Fairy
Użyłam:
Podkład Avon Calming Effects, Nude (trochę za jasny, ale czekam na BB z Korei ;))
Miejscowo Dermacol (mam wysyp po CP :(
Puder sypki YR, Couleurs Nature
Kuleczki brązujące Oriflame, G&G
Cienie Sleek, Au Naturel
Tusz Avon, Super Drama
Kredka do brwi Joko
Pomadka Avon, Extra Lasting, Rose Creme
Pomadka Rimmel, Airy Fairy


Lubicie czerwone pomadki? A pomaranczowe?
Ja pomarańczowej (L'Oreal, Neonic Orange) się własnie pozbyłam w zamian za prawie nieużywaną paltekę Sleeka Au Naturel i 3/4 sypkiego pudru Inglot.
Jestem bardzo zadowolona z tej wymianki :)
Dziękuję mawi_3! (która z tego co wiem, także jest kontenta :D)

45 komentarzy:

  1. w czerwonej wyglądasz ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich ustach i przy Twojej urodzie to wszystkie szminki prezentują się świetnie :D Do twarzy Ci w każdej, ale powaliła mnie ta różowawa czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona pomadka sprawia, że Twój makijaż staje się wyrazisty. Natomiast druga pomadka daje subtelny efekt. Podobają mi się obie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w obu kolorach ci ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podobasz bardziej w pomadce z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, różowa Ci bardzo pasuje, jest jakby do Twojej urody ulana, ale to w czerwieni wyglądasz piękniej, bardzo seksownie, noś ją koniecznie:)
    Na pierwszym zdjęciu mi przypominasz Sam z Pixiwoo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień dużo lepsza choć na sobie jej nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc powinnaś mnie zrozumieć, Tyyyy :D

      Usuń
  8. oba kolorki bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny ten czerwony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona! niesamowicie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czerwień! Przypominasz mi teraz urodą kobiety z dawnych lat, pięęęknie *_____*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję :)
      no mam taką urodę chyba nietypową, garbaty nosek i smutne oczęta :D

      Usuń
  12. W ciemnym kolorze wyglądasz o niebo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może niepotrzebnie jestem uprzedzona :D

      Usuń
  13. czerwień boskaa!;)
    pozdrawiam!;)
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwona wieczorowo, różowa subtelniejsza na dzień :)
    Ale usta masz bardzo kształtne, czy profilowałaś konturówką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj nie mam konturówki, bo pomadki ładnie kryją, ale mam troszkę nierówne usta(braki w dolnej wardze)

      jeśli używam lekko kryjącego błyszczyka lubprzejrzystej pomadki to czasem konturuję :)

      Usuń
  15. Nie lubisz? A pasują ci takie wyraziste barwy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ale czuję sie tak "za bardzo"

      Usuń
  16. Najważniejsze to znaleźć pomadkę, w której się dobrze czujemy:) Ja bardzo źle czuję się w nudziakach, dlatego ich unikam. Najważniejsze jest nasze samopoczucie:) A w pomadce z Rimmela wyglądasz naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z każdym Twoim słowem :)

      Usuń
  17. Ja czerwone uwielbiam ;) i zdecydowanie nie wyglądasz jak chory człowiek :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękny klasyczny makijaż ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W obu Ci bardzo ładnie i nie umiem zdecydować w której lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałam fanką Twoich brwi. Przeglądam Twoje posty i widzę, że zawsze są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, bardzo dziękuję :) to strasznie miłe :D

      Usuń
  21. W czerwieni wyglądasz bardziej elegancko i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Airy Fairy jest śliczna, ale w tej Avonowej tez Ci do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie, w różowej wyglądasz lepiej. Naturalność Ci strasznie pasuje :) czerwień trochę Cię postarza i odbiera naturalność. Ogólnie jednak, masz bardzo ciekawy typ urody,bardzo kobiecy i promienny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      chyba mam podobne odczucia z tym postarzaniem :D

      Usuń
  24. Masz tak piękny kształt ust (zawsze się nimi nimi zachwycam), że zdecydowanie lepiej je podkreślać czerwoną -od razu wychodzą na pierwszy plan:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie wyglądasz w różowej! to Twój kolor! I wygladasz w niej 10 lat młodziej niż w wyzej prezentowanej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) ciekawe na ile lat wyglądam

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...