środa, 8 sierpnia 2012

Brzoskwinki i jagódki

Zrobiłam coś, czego myślałam, że nigdy nie zrobię: kupiłam poczwórne cienie z Avonu...
Okazało się, że są całkiem fajne :) zdziwko, ale jednak...
pigmentacja w porządku (nawet bez bazy) chociaż nie powala
fajne wykończenie, trochę perłowe, trochę satynowe, nieco drobinek w ależności od odcienia
przyzwoicie się trzymały
dobrze mi się nimi cieniuje

szkoda, że kolory na zdjęciach zjedzone :(








Do makijażu oka użyłam:
-odrobiny podkładu
-przypudrowane jakimś sypańcem
-poczwórne cienie Avon, Mystery (góra)
-żelowa kredka Avon Supershock Blackberry
-biała kredka Rimmel (podwójna czarno-biała)
-na dole Sleek Darks (fiolet i teal)
-tusz L'Oreal Volume Million Lashes

38 komentarzy:

  1. Nooo, po cieniach z Avon'u nie spodziewałabym się rewelacji, a Ty tu taki śliczny makijaż wymodziłaś :) Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam okazję je wypróbować przed zakupem :D

      Usuń
  2. myślałam że mamy tą samą paletkę. moja mnie nie zachwyciła, ale jest w porządku na delikatny makijaż :))) Twoj za to piękny! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka akcentów z innego źródła i może też z niej coś wyczarujesz :)

      Usuń
  3. Cienie bardzo ładne, i Twój makijaż jak zawsze cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny dzienniaczek wymodziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż (zwłaszcza pomysł z kreskami), pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam paletkę, gdzie jest lila, perła, złoto i brąz i uważam, że odcienie są idealne do makijażu codziennego. a poza tym - w moim przypadku super trwałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny makijaż! Kochan ściągnę go z Ciebie i sobie taki zrobię
    :D na jakieś wyjście, może na jutrzejsze spotkanie Warszawskich blogerek ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł z tą białą kreską wyciągniętą w zewnętrznym kąciku;)

      Usuń
  9. podoba mi się, chociaż taka kreska w kąciku nie jest w moim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam paletkę z brązami i naprawdę nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :). Świetna ta kreska w kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie fajne te kreseczki i jak do siebie extra pasują

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no świetne kolorki ;)
    Baardzo podoba mi się ta biała kreseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. avon czasem daje radę:) makijaż mi się podoba i też się muszę rozejrzeć za jakąś ładną brzoskwinką..

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon zaskakuje :P ale chyba bym sie nie odwazyla na zakup cieni. Fajny makijaz, niby taki nadęty od szczegolow, a z drugiej strony delikatny:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie w cenie katalogowej to lepiej dołożyć parę zł i mieć sleeka :D ale jak tanio się uda kupić to można się pobawić

      Usuń
  16. Nie jestem fanką tych cieni, ale faktycznie efekt zaskakujący, bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och ach jak słitaśnie :P
    Hehe, ale makijaż fajowmy i to mega! Ja jednak za cieniami z Avonu nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie miałam cieni z Avonu i chyba się na nie nie skuszę. A Ty wyczarowałaś z nich piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, Ty z takich cieni taki piękny malunek zrobiłaś? Zdolniacha z Ciebie.
    Mnie te Avonowe raczej nie przypadły do gustu, za delikatne dla mnie :> Ale do dzienniaczków, zwyklaczków, mdłych takich to akurat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, zgadza się, to takie delikatesiki :)

      Usuń
  20. Chyba się przeproszę z moimi ajwonkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trzeba :D ja kiedyś byłam bardziej anty-Avon, ale mi przeszło :)

      Usuń
  21. Piękny makijaż! Ta biała linia nadaje czegoś takiego temu makijażowi, że nie umiem tego wyrazić ale wygląda to wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry Maliniaro, jak miło Cię widzieć! :)

    Ta czwórka Avonu wg mnie nie jest do końca udana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no hej hej hej!

      Ty chyba miałaś Pink Sands :)
      ja tę polubiłam, to moja pierwsza w sumie...

      Usuń
    2. Tak, mam Pink Sands i Mocha Latte które wg mnie są rewelacyjne! Mam też właśnie tą i tak na prawdę lubię z niej tylko brązowy cień...

      Usuń
  23. Co masz na ustach? Prześliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebym to ja pamiętała :D
      na pewno coś z Avonu też, ale trudno mi powiedzieć

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...