niedziela, 19 sierpnia 2012

Brudny róż ze złotą iskierką - lakier H&M PINK

To mój pierwszy, a w zasadzie 5 pierwszych kosmetyków H&M. Jakoś wczesniej ogłlądałam, ale na nic się nie skusiłam.
Padło na lakiery :) bo cóżby innego...


Cena:         22,9o zł za 5 buteleczek (wychodzi po 4,58zł za sztukę), w tym 4 lakiery + matowy topcoat
Pojemność: 5ml
Dostępność: H&M, przy kasie

Niestety było dość pochmurno i zdjęcia nie oddają uroku :(


H&M, Pink
H&M, Pink
H&M, Pink
H&M, Pink, z lampą

+śliczny, uroczy, subtelny, elegancki, na każdą okazję :)
+wygodny długi pędzelek
+brudny róż, zote drobinki, widoczne na paznokciu
+KRYJE! po jednej wprawnie nałożonej warstwie, na bazie (u mnie to 8w1) - na maluszku 2 warstwy, na serdecznym i środkowym 1 warstwa, jak widać różnica minimalna
+świetny błysk bez topu

-średnia trwałość, odprysk po 3 dniach


H&M, BLUE, RED, PINK, BLACK, MATTE
zdj. można powiększyć
 Pozostałymi jeszcze nie malowałam. Niebieski ma srebrzyste drobinki, czarny ma grubszy brokat zielonkawo-złoty i granatowy/fioletowy

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :) jestem zaskoczona, ze tak dobrze się nim malowało

      Usuń
  2. bardzo ładny :) - podobny do Essie All Tied Up Naughty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę tak :) ale jaśniejszy i mniej brązowy

      Usuń
  3. jak ładnie wygląda na paznokciach! szkoda, że nie można go kupić solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale pozostałe też mi się podobają :) może ten wiśniowy najmniej...

      Usuń
  4. Jest bardzo ładny, do tego te delikatne iskierki... Żałuję, że mi nie pasują lakiery w typowym kolorze mauve, źle się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to w pomarańczowych odcieniach Twoje dłonie wyglądają bosko :D

      Usuń
  5. piękny odcień :-), jaka szkoda, że mam tak trudny dostęp do h&m...

    OdpowiedzUsuń
  6. To jedyny kolor, który podoba mi się z tego zestawu :). Szkoda, że nie jest sprzedawany oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę taki zestaw! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię różowych, chyba za dużo ich mam i dlatego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam, ale na pewno przyjrzę im się z bliska jak pojawią się w H&M w moim mieście. Szczególnie ciekawi mnie baza matująca. Nie miałam jeszcze takiego wynalazku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to top, nakłada się na lakier, pokażę następnym razem :)

      dodatkowo topy matujące ma np. Essence, Catrice (chyba jeszcze ma?), CA

      Usuń
  10. Pasuje nawet do koloru Twojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie to dość uniwersalny odcień :)

      Usuń
  11. Genialny ten róż <3 Bardzo w moim guście (tym ostatnim hihi^^). Mogę Ci ukraść? :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie delikatne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O bardzo ładny kolorek. Podoba mi się, jak wygląda na paznokciach, chociaż pewnie na żywo jeszcze ładniej :) Zastanawiałam się nad tymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw, sama bym go zakupiła. a kolor naprawdę ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, zę warto, nie wychodzi drogo :) o ile wszystkie (lub większość) kolorów się podoba

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...