niedziela, 8 lipca 2012

Wygrana od L'Oreal za konkurs makijaże z Cannes z wizaz.pl!

Się chwalę się:
Jupi Jupi Jupi!

Jako jedna z 50 osób zostałam nagrodzona zestawem 5ciu kosmetyków L'Oreal z limitowanej kolekcji L'Or Electric. :
-Szminka Color Riche z kolekcji L’Or Electric (odcień 406) Neonic Orange
-Cienie Color Infaillible z kolekcji L’Or Electric (odcień 039) Magnetic Coral
-Lakier do paznokci Color Riche Le Vernis z kolekcji L’Or Electric (kolor 811) Magic Croisette
-Podkład Lumi Magique (odcień N4) Pure Beige
-Tusz do rzęs Volume Million Lashes (czarny)


Nagroda trafia w moje gusta, jednak częściowo...
Nie wiem jeszcze co zrobię ze szminką, która jest pomarańczowa i neonowa (na zdjęciach wyszła bardziej czerwona niż w rzeczywistości). Raczej bym jej nie używała zbyt często, pewnie poleci w świat :)
Cieni i tuszu jeszcze nie wypróbowałam, ale zapewne zostaną ze mną, za to nie byłabym sobą, gdybym nie pomalowała pazurków lakierem w trybie natychmiastowym :D
Podkład jest dla mnie odrobinę za ciemny, chociaż całkiem dobrze się wtapia w skórę
jest jednak dość lekki, rozświetlający...ja potrzebuję czegoś mocniej kryjącego. Zapewne też poszuka nowego domku :)

Lakier na bazie kryje po 1 warstwie (grubszej, kilka razy pociągałam pędzelkiem wyrównując). Kolor to śliczny granat (ale nie wpadający w czerń :)) z mnóstwem drobniutkiego zielonkawego shimmera, który jest widoczny po pomalowaniu paznokcia. Pędzelek szeroki, wyprofilowany na półokrągło na dole, wysoka buteleczka. Lakierem jestem zachwycona! <3

Cień to perłowo-metaliczna brzoskwinka, jest zbity i lekko lepki, wilgotny.

Cienie Color Infaillible z kolekcji L’Or Electric (odcień 039) Magnetic Coral
Szminka Color Riche z kolekcji L’Or Electric (odcień 406) Neonic Orange
Szminka Color Riche z kolekcji L’Or Electric (odcień 406) Neonic Orange
Lakier do paznokci Color Riche Le Vernis z kolekcji L’Or Electric (kolor 811) Magic Croisette

Używałyście może któregoś z tych produktów? Jakie są Wasze wrażenia?

31 komentarzy:

  1. ja lakier oddałam teściowej bo mam podobny, podkład na bank bedzie za ciemny, pomarańczową szminke kupiłam 2 tyg temu, tuszy do rzes mam z 5. Zostanie mi cień :D Szkoda że nie zrobili chociaż minimalnego wyboru kolorów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, zwłaszcza jeśli o podkład chodzi :x

      masz tę szminkę? czemu kupiłaś? było wiadomo, że to będzie ten kolor :D
      jak się sprawuje? biję się z myślami, czy zostawić czy wydać komuś :P

      Usuń
    2. Nii, mam inną, bo na poczatku myslalam, że ta bedzie czerwona. Ale tą sobie zostawie chyba, bo w sumie wiecej zaplace za wysyłke z UK jakbym chciala sie z kims zamienic, niż za kupienie nowej. Nie rozdzewiczaj jej jak Ci szkoda, ja ją pokaże za 2-3 dni to Ci dam znac od razu.

      Usuń
  2. Jeśli nie masz co zrobić z kosmetykami, które Ci nie podpasują, ja chętnie przyjmę. Dogadamy się, mogę w zamian za to też oddać Ci rzeczy, które mi zawadzają :P

    Zapraszam na http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za propozycję, ale jeszczse nie zdecydowałam co zrobię :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo, w razie czego pamiętaj o mnie ;)

      Usuń
  3. piękna szminka! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same odczucia do tych produktów jak ty :P szminka nie tknięta :P lakier własnie na pazurkach :D cień i tusz w użyciu :) a podkład - kurcze niby za ciemny ale na twarzy aż tego nie widać i w sumie dobrze się trzyma choć mało kryjący - nie mam pojęcia co z nim zrobić... czy dalej używać, czy jednak komuś przekazać.. ciągle myślę i myślę, bo szminka sądzę poleci gdzieś w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, szkoda, że nie dali troszkę wyboru, ale tak czy inaczej bardzo bardzo się cieszę :)

      Usuń
  5. ten tusz jest naprawdę fajny, aktualnie go używam :) nad podkładem się zastanawiałam, ostatecznie nie kupiłam. Strasznie jestem ciekawa jak wygląda szminka na ustach. No i serdecznie gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię :)

      szminki na ustach nie pokażę niestety, bo raczej nie będę jej używać, ale Panna Dominika obiecała swatch na dniach :) (patrz powyższe komentarze)

      Usuń
  6. Jesteś wielka! Gratulacje!!!
    A ta szminka ma, jak dla mnie kolor idealny. Musze zapisać sobie jej numer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      a kolorek szminki jest dużo bardziej pomarańczowy (u mnei złapało za dużo czerwonych tonów na foto) :)

      Usuń
  7. Gratuluj :) Ja też dostałam, ale podkład dla mnie za jasny ;) pomadka i cień super, tusz narazie czeka, a lakier... Chciałam oddać komuś, ale spodobał mi się ten zielony shimmer :P Szkoda, że nie dali nam tego co był na zdjęciu - limonkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GratulujĘ miało być :P

      Usuń
    2. hehe tu za ciemny, u Ciebie za jasny ;) tak to jest...

      Usuń
  8. Gratulacje :) Ja również otrzymałam taką nagrodę i przyznam szczerze, że tusz i lakier przypadły mi do gustu :) Tusz rewelacyjny, a lakier ma świetnie wyprofilowany pędzelek, maluje się nim idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz tak chwalicie to sobie zostawię :D

      a co do lakieru mam taką samą opinię :)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej !:) fajne nagrody, zwłaszcza lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej ! To ta szminka, która ostatnio mnie urzekła w drogerii. :D Niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na jej zakup :( Przyjęłabym ją z otwartymi ramionami jeśli byś zdecydowała się puścić ją w świat :) Mogłabym ją wymienić za prawie nieużywaną paletkę sleek au naturel :) W razie czego zostawiam swój adres e-mail : mawi_3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej jak i dużych zdolności :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo wow, gratuluję! Pomadka ma przeboski kolor! Podklad, tusz i pomadka - ach, chętnie bym Ci zabrała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana :)

      pomadka poleci do nowej właścicielki zapewne niedługo

      a podkład i tusz może wystawię na wymiankę

      Usuń
  13. ja nie otworzyłam jeszcze tego podkładu, bo zrobiłam ostatnio zapas, ale sprawdziłam w sklepie i raczej też będzie za ciemny, a na niego najbardziej się cieszyłam:( szminka jest fatalna naprawdę haha. Jedyne z czego się cieszę to ten tusz, choć też go jeszcze nie próbowałam:D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...