wtorek, 17 lipca 2012

Wibo, Pomadka różana z formułą błyszczykową, Summer Kiss 01

Na życzenie pokazuję pomadkę :)

Jest bardzo delikatna, chłodnoróżowa, z mnóstwem drobinek.
Pachnie trochę mdląco jak cała seria.
Rozprowadza się gładko, jednak drobinki są nieco (słabo) wyczuwalne na ustach.
Trwałość średnia, ale nie oczekiwałam dobrej, zjada się równomiernie.
Przy demakijażu lepiej zmyć ją najpierw, bo przy myciu całej twarzy potrafi pozostawić drobinki wszędzie dookoła.



Jeśli nie lubicie drobinek, stanowczo odradzam :D
Raczej nie kupiłabym z cenie regularnej, ale po 1,29...na pewno użyję kilka razy tego lata :)

Wibo, Pomadka różana z formułą błyszczykową, Summer Kiss 01
od góry: nagie usta, światło dzienne-pochmurno, światło sztuczne, światło sztuczne żarówka

Wibo, Pomadka różana z formułą błyszczykową, Summer Kiss 01
na policzkach róż z tej samej kolekcji
zdjęcie z lampą

30 komentarzy:

  1. Hmm, nie lubie mdlacego zapachu ale za 1,29 to moze warto sie zainteresowac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no te róże to dla mnei nei do końca udany pomysł :P

      Usuń
  2. O mój kolor i za 1,29 zł?
    Trzeba kupić, zapach na pewno ma lepszy od utleniającej się Celii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celia się utlenia? to może dobrze, że jej nie mogłam nigdzie znaleźć :P

      Usuń
  3. Wibo chyba zrobi interes stulecia na produktach za 1,29 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza, że blogi to rozpowiedziały :D

      Usuń
  4. lubię wibo ;)
    i plusem jest tez niska cena, a kosmetyki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z wibo kupuję w większości lakiery, rzadko coś innego
      (
      mam 2 róże i tę pomadkę... chyba tyle)

      Usuń
  5. upolowałam jedynie lakiery :)
    piękne usta, no idealne :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Paskudna :P
    Ale za to Ty śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :D raczej do Rudziaczka taki róż nie bardzo ;)

      ale ja się dobrze w takim czuję :)

      Usuń
  7. całkiem ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach! :) za taką cenę każdy by się skusił! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena zagrała tu główną rolę :D

      Usuń
  9. Średnia jest ;)
    Ale za tą cenę to naprawdę ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że kupiłam ją w sumie w ciemno, bo była zaklejona :D a testerów niet

      jak ją otworzyłam to się przestraszyłam koloru, ale daje całkiem fajny efekt :)

      Usuń
  10. W takiej cenie to faktycznie szkoda by było jej nie wziąć :D Ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna pomadka, boski kolor, tak jak i Twoje pazurki..i chetnie bym kupila ale zabrali ode mnie z drogerii Aster szafę Wibo i nie mam gdzie ich teraz dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja myślałam, że będzie ciemniejsza, dlatego jej nie kupiłam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ją zobaczyłam to zwątpiłam, ale w efekcie wygląda fajnie :)

      Usuń
  13. Mnie udało się zdobyć tylko jedną pomadkę w mocnym kolorze ale co tam, nie będę wybrzydzać za 1,29. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. super, że pokazujesz jak wygląda pomadka w różnym świetle

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...