środa, 18 lipca 2012

Wibo, Color Power nr 6 + Sally Hansen, Hidden Treasure

Fioletowy Color Power od Wibo (przeze mnie nazwany Melancholikiem i dzięki temu też go dostałam KLIK! :))
Wcześniej pokazywałam też żółty z tej serii (KLIK!)

Fiolecik to nieco jaśniejszy i trochę cieplejszy (więcej czerwonych niż niebieskich tonów) kolor niż przedstawiony na zdjęciach.
Wg mnie jest to taka średnia śliwka.

+dobrze się rozprowadza, wygodny pędzelek
+konsystencja w sam raz, żeby nie zalać skórek :)
+kryje po 2 warstwach
+ładnie błyszczy
+dobrze się wyrównuje, bez smug
+cena (5,99 za 7ml)

trwałość trudno mi ocenić, ale nosiłam go 3 dni bez odprysków

-zabąblował, przytrafiło mi się to pierwszy raz chyba od roku :o, nie wiem czy to wina lakieru, pogody czy innych anomalii :P


Drugi niedawny nabytek to Hidden Treasure od Sally Hansen.
Jestem w tych flejksach po prostu zakochana po uszy!
Kupiam go na allegro jako "uszkodzony" za zawrotną kwotę 7,99 w pojemności 14,7ml. Uszkodzenie to lekkie odpryski srebrnego z nakrętki. Zupełnie mi to nie przeszkadza :)

Na allegro można go kupić w kwocie 14,99, "portal na W." podaje kwotę 46zł za lakiery z serii Complete Salon Manicure, co wydaje mi się czymś niewyobrażalnym :P

Flejksy zmieniają się w zależności od światła:
-złote, pomarańczowe i zielone

Jeśli macie flejksy z MySecret, Pierre Rene (nr 11), czy GR (nr 01 tutaj jeszcze zobaczymy błękit)... też mienią się na te kolory, ale to jest zupełnie coś innego.
Bazą jest mleczny lakier (wydaje się nieprzezroczysty, coś jak topy matujące)
W niej zanurzone są miliony drobinek. Łuseczki są nieregularne, ale dużo dużo drobniejsze od tych z GR, czy PR. świetnie przylegają do lakieru, wystarczy jedna warstwa dla wyraźnego efektu tafli łuseczek.
Wysychając traci trochę blasku (ale i tak bardzo mi się to podoba, jeśli ktoś chce moża pociągnąć bezbarwnm topem :)

Jestem zauroczona tym lakierem :)

Sally Hansen, Hidden Treasure (w słońcu)
Wibo, Color Power, nr 6 (światło dzienne)
(światło dzienne)
(światło dzienne)
(światło dzienne)
Sally Hansen Hidden Treasure

53 komentarze:

  1. Lakier z Wibo w połączeniu z tymi flejksami wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia odbierają mu uroku niestety :(

      Usuń
  2. Z flejksami wygląda świetnie, ale z drugiej strony z flejksami prawie wszystko wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tą wypowiedzsią w całej rozciągłości :D
      dlatego teraz nosze kolejny kolorek z flejksami ^_^

      Usuń
  3. Z flejksem wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor *.* W wersji z flejksem jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci :) a kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dzisiaj na paznokciach bardzo podobny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny jest ten fiolet, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flejksy są super,paznokcie masz super i jakie zadbane skórki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* skórki to chyba od olejowania włosów, bo w sumie ostatnio nic z nimi nie robię tylkjo odsuwam

      Usuń
  9. Ale cudne pazurki ;D Super naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wibo ma bardzo ładną gamę tych kolorów ;) podoba mi się ten fiolet a w połaczeniu z sally hansen ... mmm! miodzio! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna śliwka. :) Lubię fiolety. I jakie masz ładne pazurki. :)
    Flejksy posiadam z MySecret i też jestem nimi zauroczona. Mówisz, że jest różnica między MS a tym co Ty masz? W buteleczce wygląda na bardziej płynny.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe połączenie =) Top zrobił dobrą robotę w tym mani =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten fiolet i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten fiolecik ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyszły ja wybieram się po "rybkę".. bo ostatnio jednak jej nie zabrałam

    OdpowiedzUsuń
  16. jacie tez chce takie pazurki wy dziewczyny w kompleksy mnie wpedzacie chyba drozdze pijecie:) fiolet obledny i dotego Sally Hansen marzenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj oglądałam właśnie ten z WIbo :D ale nie wzięłam ostatecznie ;p piękny fiolet:) A flejksy mam ale z My Secret, rzeczywiście różnią się, są piękniejsze <3 a cenę 46 zł niestety możemy spotkać w SuperPharm, Sephora i Douglasie ;p sama osobiście kupiłam kilka przez internet za 8-10zł :D

    OdpowiedzUsuń
  18. flejksy nadają mu tego czegoś - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. love this purple nails and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super kolor, drobinki fajnie się komponują z fiolecikiem, ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kolor :)
    bardzo ładnie wyglądają pazurki :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. lakier z drobinkami dodaje mase uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne paznokcie, mam nadzieję że kiedyś też takie będę miała...

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne te pazurki! sama chciałabym taki kolorek mieć :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. pochwaliłyście to się połamały :D

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, ciekawy efekt! sama szukam czegoś, co zmieni banalny wygląd pomalowanych paznokci, a te drobinki naprawdę wyglądają uroczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam topy jak najbardziej :) także te brokatowe

      Usuń
  27. Masz racje, to idealna tunika do legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie prezentują się twoje dłonie! Śliczne paznokcie i ta stylizacja ;) REWELACJA ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny lakier :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oby dwa lakiery ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobny lakier z flejksami ma essence.Mam go wlasnie na paznokciach:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę z Essence? nic mi o tym nie wiadomo :D

      Usuń
    2. Naprawde :-) nalezy do lakierow z serii nail art special effect topper 08 night in vegas. Mieszkam w Niemczech i wiem,ze jest on tutaj w standardowym sortymencie. Mam nadzieje,ze jest on rowniez w Polsce dostepny. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Przesylam linka:

      http://www.pinkmelon.de/test/make-up-2/naegel/effektlack/essence-nail-art-special-effect-topper-farbe-08-night-in-vegas-2.html

      Usuń
    4. o rzeczywiście :)
      dziękuję!

      ładny flejks, ale chyba troszkę ma większe płateczki :D
      przegapiłam tę limitkę? bardzo lubię takie wykończenie mani

      Usuń
  32. Any specific temps building tools are a risk just like copiers, coffee makers, fantastic bowls, performance processors, computer hardware,
    or more. They're just published on a lot of whey protein cafes. Blue jays, searching for among us that would never have dreamed all through involving our daytime without this awesome made refreshment. You will need your incredible friend that would bath tub praises with you.

    Take a look at my page - coffee maker Cup at a time

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...