środa, 4 lipca 2012

Morelka w tęczowych płatkach: Celia Tropic nr 2 i Miyo Mini Drops MIX

Lakier Celii z Serii Tropics nr 2 to delikatna rozbielona, lekko żelkowa morelka. Kryje na bazie po 2 grubszych warstwach, ale można dać 3. Bardzo mi się podoba odcień, tak samo jak mała, a wysoka buteleczka (5ml) oraz cena (ok. 3-3,50 zł)


Oczywiście nie byłabym sobą, jeśli nie położyłabym się zbyt wcześnie z niedoschniętym lakierem :D Rano moim oczom ukazał się gustownie odbity wzorek z pościeli oraz włosów (też tak macie?)


Jako remedium na pościelowe odgniotki zastosowałam MIYO Mini Drops MIX - bladoróżowa lekko perłowa półprzejrzysta baza z tęczowymi flejksami. Wolałabym, żeby baza była przejrzysta, bo ta nieco smuży i trochę gasi odcień lakieru bazowego. Flejksów też mogłoby być więcej, ale nie narzekam, bo koniec końców efekt jest fajny. Lakier MIYO to koszt 3,5 za 8ml - tak więc taniocha :D

Mani nosiłam przez 3 dni bez większych zmian :)

teraz: oglądajem :D

Celia Tropic nr 3 i Miyo Mini Drops MIX

użyłam:
Eveline 8w1 (1 warstwa)
Celia Tropic nr 2 (2 warstwy)
Miyo Mini Drops MIX (1 warstwa)

14 komentarzy:

  1. Śliczny ten topper z MIYO

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze baza miyo nie jest przezroczysta;/ nie lubie u siebie efektu "ocieplania " lakieru, za perłowo.
    ja mam kremową pomarańczkę z tropic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, i flejksów dużo mniej niż w podobnych lakierach pierre rene czy w GR, ale też ma swój urok

      em...to chyba ta sama, al możę inaczej postrzegamy :D dla mnie ma troszeczkę z żelusia

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie kolory. Baza ciekawa, ale pomarańcz solo podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co zauważyłam Celia potrzebuje dłuższej chwili żeby dobrze wyschnąć..

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie mam takie samo odczucie-baza powinna być przeźroczysta i więcej flejksów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna brzoskwinka! Uwielbiam ten kolor latem. :) Ja też się zawsze kładę z niedoschniętymi paznokciami albo coś koniecznie muszę zrobić i potem są skutki. :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...