piątek, 13 lipca 2012

A jednak nakupiłam trochę "taniego badziewia z wibo" :D

Wybaczcie, ale nie pamiętam, która to powiedziała, ale strasznie mi się spodobało :D

Kiedy różana kolekcja weszła do rossmannów, pamiętam, ze chodziłam wokól niej, oglądałam, nie mogłam się zdecydować, w końcu kupiłam tusz---dla mnie strszny niewypał, niedawno poleciał do kosza, zapomniany, zaschnięty...

Teraz po kilku m-cach, skuszona przeceną i niejako zmuszona do ograniczeń wydatków przez akcję "przeżyć lipiec za 5 dych" kupiłam róż... potem szminkę...lakierów nie było, poszłam kilka dni później i kupiłam też lakiery...3 kremy w bezpiecznych kolorkach :)

I mimo, że stylistyka tych różanopodobnych opakowań niekoniecznie do mnie przemawia, to za tę cenę (1,29 za sztukę) myślę, że warto :D

Róż: bardzo delikatny dziewczęcy róż, drobinki - w porządku
Szminka: w opakowaniu wygląda tragicznie (różowiasta, drobinkowa), na szczęście jest bardzo delikatna na ustach, nieco różowi i lekko połyskuje
Lakiery: ładne kolory, bez bazy 2 warstwy nie kryją zbyt dobrze jak dla mnie, na bazie prawdopodobnie powinno być ok, ale jeszcze nie sprawdzałam, kolorki bardzo moje :)

tylko ten zapach...trochę mdli, w cenie regularnej na pewno bym nie kupiła ;)

Wibo, kolekcja różana

A Wy się skusiłyście?

42 komentarze:

  1. niby tanie, a poza moim zasięgiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowania zalatują tandetą, choć przy lakierach mogą być, jakoś nie przeszkadzają. odcienie lakierów nie są jakieś wow, ale za taką cenę można wypróbować, nawet gdybym miała raz pomalować i rzucić w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy takim dostępie do orliczków i ca jaki macie z Agą, to na wibo bym nawet nie spojrzała pewnie :D

      Usuń
    2. Wibo ma całkiem fajne i przyzwoite lakiery, lubię je ;)

      Usuń
    3. PS. wpadnij na konkurs :)

      Usuń
    4. hmmm, a o co chodzi z tym dostępem do Orliczków i CA?

      Usuń
  3. ja za każdym razem jak jestem w Rossmanie to się zastanawiam nad tymi lakierami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się najbardziej spodoba nr 1 (ten najjaśniejszy)

      niby mam mnóstwo różów/korali, a takiego nie

      Usuń
  4. Lakiery są śliczne, szkoda, że nie udało mi się dopaść tej serii .

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mialam ostatnio wejść do rossmanna po te cudaki ale niestety nie miałam po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. za taką cenę brałabym:D w szczególności lakiery

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam do kompletu jeszcze tylko różu :D i cały badziew skompletowany LOL

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety załapałam się tylko i wyłącznie na róż. Mam nadzieję że Rossmann jeszcze kiedyś uraczy nas taką mega promocją.

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy już jest koniec tej promocji...
      raz poszłam i nie było żadnego lakieru, za drugim razem zupełnie przypadkiem zobaczyłam, że wystawili lakiery (było z 5 kolorów) więc może jeszcze trzeba zajrzeć :)

      Usuń
  9. A u mnie w ogóle ich nie było! Nic, zero!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak u mnie evelinkowych odżywek w promocji, gUpi ross :x

      Usuń
  10. za taką cenę chyba sama bym się obkupiła tym... ,,badziewiem'' !
    podobają mi się w szczególności te lakiery i pomadka, już wyobrażam ją sobie na ustach *_* mniam! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ustach bardzo delikatna, prawie nie daje koloru :)

      Usuń
    2. a mogłabyś pokazać jakieś zdjęcie jak prezentuje się na ustach? ;) i pare słów któregoś dnia jak się nosi? może i ja bym się skusiła?

      Usuń
    3. postaram się na dniach :)

      Usuń
  11. A ja się nie skusiłam i trochę żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. skusiłam się tylko na lakier, ale to juz dawno temu. ogolnie sie boje troche tych tanich kosmetyków... co do lakieru to fajny kolorek ale z tego co pamietam to szybko mi odpryskiwal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnei nie ma się czego bać :) jest dużo tanich i dobrych (nie twierdzę, ze wybitnych, ale przyzwoitych kosmetyków) :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. mam słabość do różów i czerwieni :P

      Usuń
  14. Ja kupiłam trzy błyszczyki i eyeliner, chciałam jeszcze róż, ale nie było. Ale za 1,29 zł to aż żal nie wziąć, to takie grosze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie było błyszczyków (już?) :P

      Usuń
  15. Za tą cenę to nie jest z nimi źle, ale za normalna cenę raczej nie kupiłabym tej kolekcji ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie niestety nie było tej promocji, wczoraj kasjerka wypatrzyła sie na mnie jak na kosmitkę mówiąc o cenach 1,29z, ile? no 1,29 nie możliwe, ciemne masy, za tą cenę super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P oj to jakaś niedoinformowana kasjerka...
      zresztą to częste zjawisko, jak pytałam o nowe kolekcje wibo (dżinsową, color power itd) to też na mnie dziwnie patrzyła :D

      Usuń
  17. Kolorki lakierów do paznokci bardzo mi się podobają a o takiej cenie również pierwszo słyszę ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory lakierów ;) U mnie w dwóch Rossmannach nie było nic :/

    +
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak za takie pieniądze napewno bym brała ;-)


    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z serii różanej od Wibo posiadam tylko szminkę i dwa lakiery. Szminka jest w takim samym kolorze jaką ty masz ;) jest świetna według mnie ;)

    http://usmiech-deszczu.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...