środa, 27 czerwca 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": Sex on the Beach

Makijaż z marca 2011, był malowany na dzienniaku i oczywiście nigdzie w nim nie wyszłam, jak to ja :D

Kojarzy mi się kolorystycznie z drinkiem, który lubię , plaża na górze, seksu może mniej, a na dole morze
http://screwdriver.pl/Sex-On-The-Beach,198

światło sztuczne




Oko: cienie Inglot (jasnozłoty shine-rozkruszył mi się, więc nie znam numerka), pomarańczowy Vertgo 22, rozświetlacz Inglot pasiak, kredka czarna Rimmel (podwójna czarno-biała) i turkusowa GR Emily 118-pokazywana tez ostatnio , tusz MF, kredka do brwi Inglot

Usta: cielista pomadka Inglot 319 i podkład wklepane lekko palcem

Twarz: Podkład Vichy Dermablend 15 Opal, Puder Bambus/owies/jedwab BU, Bronzer Rimmel, Róż Essence 10 Adorable, Rozświetlacz Inglot

propozycja w sam raz na lato :) może ktoś się skusi na drinka? :D

51 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie miedziane kolory na powiece :) Co do niebieskiej kredki to chyba na nią zapoluję :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknota!
    Kreska bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomarańczowy cień jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszesz coś o tym pudrze z BU? Ostatnio intensywnie się nad nim zastanawiam, i myślę, że się niedługo zdecyduję, tylko nie jestem pewna, który wybrać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder z BU, zużyłam chyba 2 na spółkę z kuzynką :) brałam ten z owsem i jedwabiem, dobry puder, matuje na kilka godzin, ale nie daje płaskiego matu, ponoć nie zapycha (ale ja mam zwykle problemy z cerą...w każdym razie nie zauważyłam pogorszenia po nim), wykończenie transparentne, troszkę pyli przy nabieraniu (pędzle edm), bardzo dużo w opakowaniu, kiedyś był bez opakowania z sitkiem, teraz widzę, że je dodają

      obecnie nie mam go na stanie, ale przy następnym zamówieniu pewnie wezmę...skusiłabym się na ten z filtrem UV

      Usuń
    2. Dzięki :) mimo, że nie nadal nie wiem, który wariant pudru byłby dla mnie odpowiedni :), dziękuję

      Usuń
    3. pudry są bardzo dobrze opisane na stronie BU, zależy czego od pudru oczekujesz od pudru

      jako, że jest lato ja wziełąbym ten z filtrem

      Usuń
  5. Super Ci to wyszło:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jeszcze raz przeczytam "zapraszam do mnie", to osłabnę :D

      Usuń
  6. dlaczego nigdzie w nim nie wyszłaś?jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to taki "makijaż do szuflady" :D
      :*

      Usuń
  7. jest piękny i ja bym w nim wyszła, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny makjiaż :) Ładnie Ci w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, dość delikatny, ale mimo wszystko w kolorze. Świetnie podkreślona dolna powieka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mhmmm.. :D:D:D świetny mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na lato idealny :) Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ty umiesz łączyć kolorki:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie. Ten pomarańcz jest boski. Szkoda tylko, że te niektóre makijaże nie ujrzą świata... Marnują się. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny :)) Dolna kreska genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna niebieska kreska ;) Świetny makijaż ;))


    Zapraszam do mnie na recenzję Carmexu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pamięęętam ten makijaż, oj, spodobał mi się wtedy strasznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż! Super połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż. Genialny na letnie wieczorne wyjścia.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...