czwartek, 21 czerwca 2012

Wprawki: czyli szaraczek szybko zmieniony na podbite oko :D

Nie zwracajcie uwagi na rozmazany dół, na osypane różowe cienie na rzęsach i inne niedostatki :D
makijaż ćwiczebny ;) Malowany na dzienniaku typu: cieliste cienie+tusz.






Użyłam:
Skin79 Scandal Rose Bb Cream, przypudrowane
Cienie Miyo: White, Viola
Sleek: OSS-szarość, czerń; CC-fiolet, róż
kredka GR Emily turkusowa nr 118
tusz Avon Supershock (znoszony :x)
kredka do brwi Joko

Myślę, że jakby malować od zera, a nie na noszonym cały dzień dzienniaczku to może jakoś by się to prezentowało ;)

49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :* sam szaraczek jakoś tak smutno wyglądał :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. troszkę niechlujnie, ale dziękuję :*

      Usuń
  3. I tak jest klasa. Żeby podbite oczy tak ładnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niechlujnie jak niechlujnie, mnie sie tam podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne połączenie kolorów, ach, przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo rzadko sięgam po fiolety, a przy zielonkawych tęczówkach chyba powinnam :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyszedł, aż nie wierzę, że ćwiczebny! Kolorystyka ślicznie podbija tęczówkę:) Inspirujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomalowałam jedno oczko inaczej, drugie inaczej, zmyłam i poszłam spać :D

      cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Basiu, jak Ty ogląasz to wstyd za niedostatki :D

      Usuń
  8. Mnie tez sie podoba,ladne cieniowanie i podbitego oka nie widac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś obawiam się tych kolorków, zwłaszcza w tak mocnej postaci

      Usuń
  9. Kojarzy mi się z księżniczkami :) Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mnie kuszą fiolety i róże na powiekach, może też coś zmaluję, ale do publikacji to to się nie będzie chyba nadawało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje bohomazy też się nie nadają, ale trzeba się przełamywać :)

      Usuń
  11. mi się podoba to pierwsze zdjęcie ;) jak jest jeszcze bez różu ;) nie pasują mi kolory na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też się podoba to pierwsze zdjęcie bardziej. Takie jakbym widziała chętnie na sobie. :) Bardzo ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wam :) najważniejsze to dobrze się czuć w makijażu
      ja rzadko na co dzień mocniej podkreślam oko, raczej minimalnie :)

      Usuń
  13. Piękny makijaż stworzyłaś, obie wersje bardzo mi się podobają:).

    OdpowiedzUsuń
  14. obie wersje mi się podobają :) świetne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mówi Mistrzyni Cieniowania :D chyba pęknę z dumy :)

      Usuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham szaraczki i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie dlatego, że tak Ci w nich pięknie :)

      Usuń
  17. na pewno :D
    podoba mi się Twoje podejście, ćwiczenie robi mistrza i mistrz o tym wie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widzę niedostatki w tym co robię, to szlag mnie trafia :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...