piątek, 15 czerwca 2012

Star Dust - Sypkie cienie My Secret - swatche i makijaż

Zrobiłam zdjęcia pyłkom w świetle dziennym (powiedzmy, bo jest pochmurno, jednak zdjęcia dość dobrze oddają odcienie :)) Przypominam, że pyłki są w promocji za 4,49 w Naturze :D zaznaczam, że nie prowadzę współpracy z tą firmą :)

nr 4: łososiowo-złoty, perłowo-metaliczny, z tych trzech ma najbardziej lepką konsystencję, na skórze tworzy taflę, nałożony pędzlem może wygląać bardzo delikatnie - zecydwanie mój faworyt z tej trójki

nr 8: średnia, chłodna, nieco zgaszona zieleń, z małymi drobinkami, jest mniej "lepki", nie osadza się na wieczku (mimo, że zielenie gaszą mi tęczówkę usilnie po nie sięgam, nie wiem czemu :D)

nr 11: czarny, chociaż po roztarciu bardziej ciemny grafit, ten posiada jasne większe drobiny, dość widoczne

roztatre

Porównałam jeszcze nr 4 z cieniem X z Urban Decay
Od lewej: UD-X i MS nr 4
Sa dość podobne, UD ma jednak mocniejszy efekt duochromowy (róż przechodzący z stare złoto)


Jeszcze szybki wczorajszy makijaż, niestety przy świetle żarówkowym, malowałam bez żadnej bazy :)
zdj. oczka można powiększyć klikając na nie
Poza cieniami użyłam jeszcze: 
-Skin79, Scandal Rose BB Cream
-Puder prasowany MS
-bronzer i róż z Essence, których nie widać :D
-cień Inglot 358 na brwi
-tusz Avon Supershock
-biała kredka YR na wodnej
-na ustach pomadka Inglot 319, na to błyszczyk Avon Golden Peach

28 komentarzy:

  1. No i skusiłaś mnie. Jak tylko będę w Naturze to zapewne w moim koszyku wyląduje czwóreczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne są, takie intensywne, a ten róż przeuroczy, za 5 w promocji bardzo opłacalne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sciełaś włoski? fajnie się układają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś miesiąc temu pocieniowałam mocniej wierchnie warstwy
      tutaj włoski troszkę wymęczone, dwa razy znokłam tego dnia, spuszyły się :)

      Usuń
    2. wierchnie? :D wierzchnie oczywiście :) gubię literki

      Usuń
  4. Ten łosoś jest zdecydowanie najlepszy :) Szkoda że w Walii nie ma natury :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentują się na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta "czwóreczka" już w poprzednim poście wpadła mi w oko, pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr 4 jest cudny, uwielbiam go :). A makijaż piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. A powiedz jak jest z trwałością tych pyłków???:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj była pierwsza próba dopiero, bez bazy około 4 godziny je nosiłam przed zmyciem, wyglądały w porządku, ale za wcześnie, zeby coś więcej powiedzieć

      Usuń
  9. Na pierwszych zdjęciach nr 4 przypomina mi trochę cień Kobo Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. który to też jest niemal identyczny jak UD X :D zgadzam się :)

      Usuń
  10. Mam kilka kolorków, ale jakoś nie przepadam za nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wYGRAŁAŚ nagrodę w moim rozdaniu :*

    wyślij mi na mejla adrees do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam czarny cień, pięknie pachniał, natomiast jakoś nie udała mi się z nim współpraca, wylądował w koszu. Zostawiłam tylko pojemniczek :)
    4 wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie jestem zadowolona, ale żeby wyrobić sobie zdanie muszę jeszcze potestować :)

      Usuń
  13. Pieknie wyglada ta "czworeczka":) wlasciwie nie widze roznicy pomiedzy nim a cieniem UD...za daleko mi do Essence ehhh

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię sypkich cieni, ale fakt, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. pisałam wyżej, że jeszcze nie ptrzetestowałam ich na wszystkie strony :)
      nosiłam 4 godziny bez bazy, bez większych zmian :D

      myśle, że będzie przyzwoicie, ale w tej cenie nie oczekuję cudów

      buziak :*

      Usuń
  16. dzięki ze mnie "odnalazłaś" :D z olbrzymią radością zapisuję się do tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie baaardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nr 4-bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...