wtorek, 12 czerwca 2012

Rossmannowo - megapromocje dzień po dniu!

Dziewczyny zapraszam Was do przeglądania gazetki Rossmann, sama żałuję, że się spóźniłam...wczoraj były lakiery L'Oreal po 10,99 :(

Dzisiaj:
Moja ulubiona odżywka Eveline 8w1 (lub SOS lub Diamentowa jeśli wolicie ;)) po 6,29 <3

wizaz.pl
Reszta rabatów z dzisiejszego dnia mnie nie bardzo interesuje (chociaż może Wam coś wpadnie w oko), ale fajnie, że jest taka akcja. Promocja trwa do 28 czerwca, codziennie inne produkty są w przecenie. Zaglądajcie :)

cała gazetka do obejrzenia tutaj: KLIK!

14 komentarzy:

  1. Skubnęłabym tą odżywkę, jednak dzisiaj kompletnie nie po drodze mi rossmann:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się chyba wybiorę po odżywkę (jak mnóstwo dziewczyn) i pędzle do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się czaję na pędzle ecotools (16-17) :D obym nie przegapiła :)

      może jeszcze :
      -rajstopki z gatty (15.06)
      -balsam Lirene XS (15.06)
      -kulka garnier (ale na razie mam zapas deo :p)

      a poa tym to staram się pilnować z wydatkami :D

      Usuń
  3. oo dzięki za info :P może coś mi wpadnie w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tę gazetkę, skusiłabym się na tę odżywkę, jednak dzisiaj kompletnie nie mam czasu - muszę nadrobić blogowe odwiedziny, napisać notkę i się uczyć, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze nie ma nic z alterry, nonicare bo maja naturalne sklady i je uwielbiam :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nabyłam wode po goleniu dla męza:)
    zapraszam do mojego bloga
    http://kafetkowy.blogspot.com/
    subskrybuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde no byłam przed chwilą w Rossmanie(po przeczytaniu twojego wpisu), patrze,a tu wszystko wykupione, no:( a tak sie napaliłam na tą odzywke 8w1 :( za ty kupilam puder syrgen czy jakos tak za 6,99 ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poszłam koło 15 i półka z 8w1 i Diamentową puściutka ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w końcu nie poszłam, ale koleżanka mówiła, że od samego rana już nic nie było :( :o
      to jakiś przekręt :|

      Usuń
    2. Hmm, ja byłam gdzieś o 12.20... i też nic nie było! W zasadzie nie wiem nawet ile ich było wcześniej na półce, był każdy rodzaj: 8w1, diamentowa i SOS, ale może tylko po sztuce? :P Byłam tam jeszcze wczoraj i była każda z nich. Nie sprawdziłam ile, a że jestem niska, to bym nawet nie dojrzała.. Chociaż Rossmann u mnie był dopiero niedawno otwarty, w niecałe 2 tygodnie cała półeczka by poszła?.. Z drugiej strony na przykład maseczki do włosów Alterry też nie ma od samego początku, jest tylko kartka. :P

      Dzisiaj w każdym razie pusto, zostały tylko tak świetnie wróżące karteczki z przeceną.

      Usuń
  9. U mnie też półki puste, jak się nie załapię na wake me up to się obraże ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chciałam upolować odżywkę do paznokci ale w dwóch Rossmannach były totalne pustki i już mi się dalej nie chciało szukać. :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...