wtorek, 12 czerwca 2012

(POZAKONKURSOWO) Yes, I Can(nes)! Moja interpretacja makijaży gwiazd! No. 3: Marion Cotillard

Pozakonkursowo, bo konkurs z Cannes skończył się wczoraj :D

Żałuję, że nie zmalowałam więcej propozycji, ale leczę skręcenie nadgarstka (już jest prawie ok)... poza tym doba ostatnio jest dla mnie za krótka, ciężko mi wszystko ogarnąć, blog za mną płacze, że nie mam dla niego czasu...

W tym miejscu chciałabym Wam serrdecznie podziękować. Wchodząc na bloga zobaczyłam dzisiaj okrągłą liczbę 200 obserwatorów, co bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszego pisania bloga. Z tej okazji niedługo przygotuję dla Was rozdanie, bądźcie czujne! :)

A teraz przejdźmy do rzeczy.

Marion Cotillard wg mnie jest cudowną kobietą! Piękna, utalentowana, uwielbiam jej akcent :)
W makijażu stawia zwykle na klasyczną elegancję i u niej świetnie się to sprawdza. Francuski szyk i minimalizm.

Wykonanie:
1. wyrównanie cery i modelowanie twarzy (Skin79, Scandal Rose BB Cream, Dermacol, Puder Bell, Bronzer Rimmel, Róż NYX, Rozświetlacz Essence)
2. Makijaż oka to delikatne wymodelowanie powieki beżem i brązem  (Sleek, OSS), czarna kreska linerem (u mnie cieniem na mokro Sleek), linia wody rozjaśniona, rzęsy wytuszowane
3. Marion ma dość mocno podkreślone brwi, które przy tak minimalistycznym makijażu stanowią piękną ramę oka
4. Usta pociągnięte szminką w różowo-brązowym odcieniu

http://fleszstyle.pl/


16 komentarzy:

  1. Super. Klasyczny dość delikatny makijaż wieczorowy - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaśniejsze usta i śmigamy w dzień :)

      Usuń
  2. Klasycznie piękny make-up dla klasycznie pięknej kobiety:)
    Swietnie Ci w nim!

    BTW. Barrrrdzo mi sie podoba kok Marion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      o tak! kok jest super :D, tylko samemu dla mnie niemożliwy do wykonania

      Usuń
  3. Ooo, super, że jesteś :) A ja się już zdążyłam zmartwić co się z Tobą dzieje :)
    Makijaż jak zwykle - śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* żyję jeszcze :)
      mam ostatnio dużo roboty, a jeszcze ta łapa...ech...

      mam nadzieję, że niedługo jakoś to ogarnę :)

      Usuń
  4. świetna interpretacja, bardzo świeżo

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie jesteś! :D
    Niech Twój biedny nadgarstek wraca szybko do zdrowia i sprawności :))
    A makijaż bardzo, bardzo mi się podoba, kreski prześwietne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. super interpretacja, wyglądasz tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie elegancko :) i Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo nie widziałam :D ale super!
      Tobie również Kochana :*

      Usuń
  8. Pięknie Malinko :* i GRATULEJSZYN

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...