środa, 20 czerwca 2012

Polly chce ciasteczko! czyli zielony papug od My Secret

Zieleń, kremowa...niby nic takiego, ale takiego jeszcze nie miałam :)
Coś pomiędzy trawiastą zielenią a turkusem... niby zgaszony, a żywy (zwłaszczza w słońcu), nie potrafię ogarnąć tego zjawiska :D

Zachęcam do obejrzenia w drogerii, bo swatche kłamią...i to bardzo czasem... u mnie wyszedł za chłodno, za mało trawiaście i w ogóle nie tak jak powinien :P no i w żadnym razei nie ma w sobie nic z mięty :)

Model: My Secret, Paradise Lagoon, Green Parrot nr 160
Cena: w promocji po 4,49zł (do 28 czerwca)
Krycie: na zdjęciach jest jedna GRUBA warstwa na bazie z odżywki Eveline 8w1, ale jeśli malujecie cienko na pewno będą potrzebne 2
Uwagi: Uwaga! ponoć potrafi przebarwić płytkę paznokcia, u nie nic takiego się nie wydarzyło, osiłam go 3 dni
Trwałość: przeciętna

światło dzienne
światło dzienne
słońce
słońce

21 komentarzy:

  1. W świetle dziennym wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności <3 Jak to dobrze, że mam podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mogę go u siebie dostać tylko w Rossmannie, ponieważ zawsze mam do niego daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rossie? u nas my secret są tylko w naturach :)

      Usuń
  4. świetny kolor! czuję się bardzo skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor robi cudowne wrazenie ;) jestem zauroczona ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej podobają mi się zielenie na paznokciach - ten kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i teraz trzeba iść do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny,mam podobny z vipery:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny kolor, bardziej podobają mi się ten kolor na zdjęciach ze światłem dziennym. :)
    Mam w swojej kolekcji kilka zielonych lakierów ale jeszcze nie odważyłam się użyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny :) dodałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...