sobota, 16 czerwca 2012

My Secret, Paradise Lagoon, 155 Pale Orange - hm... czy taki blady?

W nazwie ma blady pomarańcz... ale w rzeczywistości jest to dość intensywny kolor, na paznokciach jaskrawszy niż w buteleczce, przynajmniej na moich :)

Bardzo ładny odcień, w rzeczywistości żywszy niż na zdjęciach.

Pomarańczka z kropelką mleka, kropelką różu i kropelką neonka (ale taką malusieńką)

Cacy lakier :) Dobrze kryje (2 warstwy), ładnie wygląda na pazurkach, trwałość przeciętna (ale to zależy co na niego, co pod i ogólnie od paznokci...), pędzelek dobrze przycięty.

Jedyne co mi nie odpowiada to niska butelka, nieco niewygodny korek (trochę źle się trzyma), no i nie zakręca się równo (tak samo jak kwadratowe buteleczki Bell Glam Wear)

23 komentarze:

  1. Śliczny :)

    PS przy wejściu na Twojego bloga pokazało mi się ostrzeżenie: ,,Witryna bajzelkosmetyczny.blogspot.com zawiera treści z witryny www.kaylashevonne.com, która jest znana jako źródło złośliwego oprogramowania. Otwarcie tej witryny grozi zainfekowaniem komputera wirusem. (...)".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee? :o dziwne, nie wiem co z tym zrobić :D jakieś pomysły?

      Usuń
    2. mi też pokazało się ostrzeżenie

      Jeśli masz tę stronę w blogrollu to musisz ją usunąć, wtedy ostrzeżenie nie powinno się pojawiać.

      Usuń
  2. Blady pomarańcz by mi się kojarzył z pastelami. :) Kolorek bardzo ładny, lubię ich lakiery a korek czy ja wiem czy niewygodny?

    Jeśli chodzi o pomarańcze to kiedyś w pośpiechu nałożyłam jeden bez podkładu i strasznie mi pofarbowało paznokcie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no on własnie jest jasny, ale na pazurku wg mnie nie wygląda typowo pastelowo

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda :) Ile za niego zapłaciłaś? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4,49zł za 10 ml (bez promocji 6,49)
      to limitowana edycja Paradise Lagoon

      po tyle samo są też te sypkie cienie, które pokazywałam, promocja ważna do 27 czerwca :)

      Usuń
  4. Ładnie wygląda na twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pazurki bidne, bo uwalone na zero :D ale takie odcienie dobrze się prezentują nawet na krócinkach :)

      Usuń
  5. Szkoda, że naprawdę jest żywszy, ciągle szukam takiej delikatnej brzoskwini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a patrzyłaś może Essence, C&G, What Do You Think? - chociaż to taka morelka bardziej, wydaje się subtelniejszy na swatchach i w buteleczce :)

      Usuń
    2. dzięki, właśnie patrzę na swatche ale to chyba jeszcze nie to

      Usuń
  6. ta kropelka mleka czyni z niego fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great coral shade; love it! Thank you for sharing.

    Lovely blog; I'm a new follower now.

    XOXO

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, a paznokciami się nie martw, odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chciałam na wesele mieć ładne, ale będą jakie będą, jeszcze niecałe 2 tyg, to troszkę odrosną mam nadzieję

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ale masz ładne pazurki ;D
      zapraszam do mnie :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...