piątek, 15 czerwca 2012

"Jak to nie potrzebne?! Przecież w promocji!" czyli MySecret po kosztach ;)

Odkąd mamy Naturę w mieście na Zet (czyli od ponad roku) często czaiłam się na produkty MySecret, jednak zawsze "poniechiwałam" kupna z tego, czy innego względu...z tej firmy mam tylko paletkę Paradise Lagoon, z której używam jednego cienia :x oraz kupiony onegdaj (oj dawno dawno) odżywkowy żel do brwi i rzęs.

Dzisiaj nie wytrzymałam... Ujrzawszy promocyjną cenę (4,49!) na lakiery Paradise Lagoon (kolekcja sprzed jakichś 2 m-cy) oraz na cienie sypkie Star Dust, zmacałam testery cieni oczywiście pod czujnym okiem Pani Sprzedawczyni ;).

Do domku wróciłam z:
-Lakier Paradise Lagoon, nr155 Pale Orange
-Lakier Paradise Lagoon, nr 160 Green Parrot
-Cienie nr: 4, 8, 11
(zdj. z lampą)

Lakierowo czuję się zaspokojona (nie spodziewałam się, że tak dobrze będzie się nimi malować :o), ale zastanawiam się, czy nie wrócić po inne kolory cieni :)
Star Dust, nr 4
Star Dust, nr 8
Star Dust, nr 11
11, 8, 4

Miałyście do czynienia z cieniami MySecret w formie sypkiej? (o lakiery nie pytam, bo często je widuję na blogach, więc raczej są lubiane). Polecacie? Jak radzicie sobie z osypywaniem?

32 komentarze:

  1. ajjj wysztko wyglada rewelacyjnie :)a te cienie achhhh :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak to się stało, że wcześniej na nei nie zwróciłam uwagi na tyle, żeby nabyć :D

      Usuń
  2. Znam sypańce MS i bardzo je lubię (moim ulubionym zawsze był nr 4 :)).
    Nakładam je razem z Mixing Medium na mokro albo prosto na bazę, kiedy jest jeszcze niedoschnięta (wciskam pędzelkiem w powiekę), wtedy nic się nie osypuje.:)
    Zakochałam się w brzoskwiniowym lakierze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyny produkt z mysecret jaki mam to właśnie lakier. Zawsze spoglądam na ich szafę ale jakoś nigdy mnie nic nie skusiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja często się kręciłam i jakoś tak obojętna byłam wobec ich asortymentu ;) ale chyba warto bliżej się przyjrzeć niektórym produktom

      Usuń
  4. Ahh ten cień nr 4 wyglada ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sypaną 4 :))) Mam jeszcze dwa inne cienie z tej serii, ale ten zdecydowanie lubię najbardziej. Mój sposób na osypywanie? Zawsze maluję najpierw oczy, a dopiero potem twarz, w razie potrzeby zmywam wszystko co mi się osypało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiem, ze tak można :D ale jakoś zawsze wolę się najpierw "zagruntować" :D

      Usuń
  6. właśnie wczoraj wygrzebałam z kuferka Star Dust, nr 4 po dłuższej przerwie w używaniu ;) śliczny jest :) a z osypywaniem... sobie nie radzę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajnie się paluchem nakłada :D

      Usuń
  7. sypanych nie kupuję.. a na promocje do natury też bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie wczoraj kupiłam jeden cień sypki i planuję wrócić po więcej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale nie wiem co portfel na to :x

      Usuń
  9. Ja tez mam sypaną 4 :) I jeszcze dwa lecz nie pamiętam jakie. Metodą wciskania płaskim pędzelkiem nie osypuja się wcale. Można jednak nałożyć kołderkę z pudry pod oczy i po makijażu zmieść wszyściutko.
    Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za cynk :) ja chyba wszystkie cienie nakładam raczej pac pac, jakoś tak się nauczyłam :D

      Usuń
  10. Lakier papugowy jest cudny<3 poproszę o swatche !;D i zielony pyłek tez do mnie woła;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory lakierów wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam się nagłowić, jakich jeszcze nie mam podobnych w kolekcji, padło na te :)

      Usuń
  12. na lakiery sama bym się skusiła:D

    OdpowiedzUsuń
  13. MySecret bym sobie kupiła, ale pięniądzów mi brak ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jednego może wystarczy :)

      aaaaaaa, w sumie to i bez promocji nie majątek, więc może w przypływie gotówki :*

      Usuń
  14. :o A czy na inne produkty też jest jakaś promocja? Czy tylko na tą serię? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobacz np tutaj: http://www.atqabeauty.com/2012/06/promocje-w-drogeriach-natura.html :)

      kilka osób już pokazywało te promocje

      warto zajrzeć :)

      Usuń
    2. O dzięki dzięki, muszę się wybrać. :D

      Usuń
  15. ja byłam napalona na lakiery z tej serii, jednak w naturze jakoś mi przeszło:p
    ten sypaniec brzoskwiniowy cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie wyglądają ślicznie:)
    Tylko czemu u mnie Natury nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( zawsze można poprosić dobrą koleżankę o zakup :D ale to trochę w ciemno...

      Usuń
  17. jak coś jest w promocji to zawsze może się przydać ;]

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...