środa, 13 czerwca 2012

Euro 2012: wersja dla tych mniej odważnych ;)

Na blogach zatrzęsienie prac zw. z tematyką Euro. Flagi biało-czerwone, kurczaki (oj przepraszam, orły!), biel  i czerwień we wszystkich możliwych konfiguracjach króluje w blogosferze :) i super! można naoglądać się wielu inspirujących prac

Mój makijaż na Euro to prosta, łatwa i przyjemna propozycja, nic odkrywczego :)

...i mimo, że w rodzinie reakcją na czerwoną krechę była domniemana choroba skóry okolic oczu to i tak mi się podobało... i mojemu zapalonemu kibicowi również ^_^

Do wyjścia dodałam jeszcze bardzo cieniutko czarną kreskę tuż przy linii rzęs (w końcu kto chce być posądzany o zapalenie spojówek lub inny jęczmień :(), na zdjęciach sama czerwona kreseczka :)
Usta ciemnoróżowe (Avon, In the Pink, na to Avon Tangerine)
Usta: Avon, In the Pink

Usta: Oriflame, Seductive Nude
mietła z tyłu :)
Użyłam:
-Skin79, Scandal Rose BB Cream (także na powieki)
-Rozświetlacz Essence Crystalliced (także jako baza na powieki)
-Puder prasowany Dermacol
-Bronzer Essence, A New League
-Róż Bourjois 95 Rose de Jaspe
Cienie:
-Miyo Haze (jasny mat, złamana biel)
-Inglot 358 (brwi i załamanie powieki)
-Czerwony z paletki Sleek CC
-Tusz Avon Super Shock

A Wy? Macie już dość Eurozamieszania? Kibicujecie naszym, czy czekacie aż to się wreszcie skończy? :D

62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. a Twój hicior :D Bingo Shea i 5 alg :)

      dziękujemy :*

      Usuń
    2. co do reszty to skrobię wpis do codziennika własnie :)

      Usuń
    3. mietła!? piękna jest- też chcę taką :D

      Usuń
    4. oj chętnie bym się z Tobą zamieniła :D

      Usuń
  2. Dokładnie taki makijaż oka zrobiłam sobie wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czerwoną krechą obchodzę się ostrożnie, bo często mam zaczerwienione oczy. Tobie bardzo pasuje i wcale nie wygląda to na jęczmień czy coś w tym stylu :D

    A mietła wymiata, piękne są! Zazdroszczę skrętu! Czym je teraz farbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio robiłam szamponetkę (Joanna Kawowy brąz), ale to już dawno spłukane, ciągle wychodą mi rudości, czym nie pofarbuję, a w słońcu to już całkiem :D

      mam w planach zrobić kalpi tone mieszne z kawą odstawione na 24h (niby ma przyciemniać), zobaczymy :)

      Usuń
    2. Kalpi tone z kawą faktycznie przyciemnia. Moja koleżanka farbowała kilka dni temu i wyszła jej chłodna, gorzka czekolada (a miała włosy w kolorze ciepłego brązu).

      Usuń
    3. oby oby :)
      chociaż khadi orzechowy brąz też miała w teorii być chłodna...a u mnie rudzielec :D (to chyba charakter wychodzi ;))

      Usuń
    4. Haha, być może charakterek :D

      Usuń
  4. fajnie:) włosy masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak trochę nie na temat ;). Ciekawa jestem jakich kosmetyków używasz do włosów, że te fale są tak ładnie wyeksponowane. Moje też się tak falują, ale ładnie to wygląda świeżo po umyciu, później wygląda to jakbym dopiero z łóżka wstała... Niestety katuję je prostownicą i chciałabym to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zabieram się od dłuższego czasu do notki o pielęgnacji włosów, ale to jest grubsza sprawa taką notkę napisać, a czas ostatnio nie jest dla mnie łaskawy :( może napiszę to w częściach...jeszcze nie wiem

      Na początek odstaw prostownicę, bo szkoda Twoich ślicznych fal niszczyć!

      Te gorsze dni włosowe można przeżyć upinając lub związując (też miałam i w sumie do tej pory mam momenty, kiedy włosy wyglądały jak strąki tydzień nie myte albo spuszona szopa, bo coś tam nie wyszło :D)

      Trzeba uzbroić się w cierpliwość, jeśli masz jej troszkę to odsyłam Cię na razie tutaj: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=604868

      przeczytaj FAQ i Pigułkę pielęgnacyjną
      niech Cię nie przeraża ogrom informacji, można z pomocą dziewczyn na wątku przez to przebrnąć :)

      A do mnie zaglądaj, bo notki o włosach na pewno się pojawią, gdy tylko to ogarnę :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki. :) Będę zaglądać.

      Usuń
  6. Nie dość że kolor piękny to i skręt idealny ;). Oddaj albo czekam na notki jak osiągnąć taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oddałabym, ale chłopak by mnie zabił wzrokiem :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. bywały już w lepszej kondyji, uszę wrócić do płukanki z siemenia lnianego :)

      Usuń
  8. hmm tak sobie pomyslałam nad wybiciem tej rudości. moze fioletowy szampon? choć lepszy byłby niebieski, bo fiolet bardziej niweluje żołć.
    cos takiego jak sie kładzie po dekoloryzacji czy cos ;p

    a mietłe masz laaaadna, jak sie ładnie kręcą! i jakie długie! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką srebrną płukankę, ale nic nie robi u mnie :(

      a szampony te to pewnie z silikonami :D

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba - delikatny makijaż no i oczywiście prosty. Ach, przepięknie powywijane włosy, też takie chcę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosty i szybki, bardzO lubię sleeki na mokro do kresek :)

      a jakie masz? jeśli mają tendencję do wywijania to wiele można im pomóc

      Usuń
  10. piękna kreseczka :)
    a włoski.. zazdroszczę, cudne są :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz piękne i błyszczące Ferr :)

      :*

      Usuń
  11. Makijaż fajny, ale ja chcę takie włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zaczęłaś już pracować nad nimi? :)

      Usuń
  12. ale masz piękne włosy! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kreseczka, masz piekne wloski.

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny i bardzo precyzyjny, a takze masz piekne wlosy ;))

    Zapraszam na nową stylizację oraz konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. drażniły mnie wszystkie makijaże robione na Euro ale jak zobaczyłam Twój to muszę przyznać, że mi się podoba! :) bez żadnej przesady, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym, dyskretnie, ale bardzo ładnie:)

      Usuń
    2. dziękuję :) mnie się takie mega-artystyczne propozycje bardzo podobają, ale nie odważyłabym się tak wyjść :D a w tym śmigałam, może nawet powtórzę kiedyś taką kreseczkę

      Usuń
  16. widze ze i Ciebie euro ponioslo zreszta taka okzaja trafia sie malo kiedy:) no za wyjatkiem 11 listopada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię piłkę także poza tym całym Euro-szałem :)

      a makijaż żeby zrobić przyjemność mojemu kochanemu :D

      Usuń
  17. idealna kresia :) a jakie piekne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie tam sie podoba, i nie widze zadnego jeczmienia na oku :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny makijaż! W sam raz dla mnie, subtelny taki. :) Chyba go wypróbuję na sobotę. :D

    PS: Piękne włosy! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przypadł Ci do gustu :) sama dobrze się w nim czułam

      Usuń
  20. Świetny makijaż,a włoski cudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż faktycznie delikatny, ale ładny :)
    Śliczne włosy!!
    A ja naszym kibicuję i nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie sie nie kojarzy z jeczmieniem:P cudne wloski Malinko...jak robisz takie cudne loczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pielęgnacja (niemal) bezsilikonowa+delikatne traktowanie+żel+dyfuzor :)

      Usuń
  23. aleeeeeeeeeeeeeeee aleeee jakie Ty masz wlosy piekne i dlugie !! ja zapuszczam..mhm...szalu nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ciebie poznałam jako krótkowłosego rudzielca :D teraz wyglądasz bardziej dystyngowanie :)

      Usuń
  24. mietła piękna :) też chcę taką :))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...