wtorek, 19 czerwca 2012

Bell Glam Wear 403 ---śliczności :)

Lakiery Bell GW kocham miłością wierną :D nie licząc zdrad z dziesiątkami innych firm... niemniej jednak Bellków mam chyba z 15 buteleczek i ze wszystkich jestem zaodowolona :)

304 to śliczny, letni, ciepły róż, cieplejszy niż u mnie na zdjęciach, zdecydowanie zwraca uwagę i pasuje na każdą okazję :)
Krycie po 2 warstwach.
Ładny połysk
Dość trwały (ok 4 dni bez odprysków, dłużej  zwykle i tak nie noszę jednego koloru, dla mnie bomba :))
Cena: ok 8-9zł/10g

Lubicie tę serię GW? z serii Fashion Colour nie mam jeszcze żadnego kolorku :P Może coś polecicie lakieromaniaczce?

30 komentarzy:

  1. świetny, nie mam takiego koloru w kolekcji... jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki piękny kolor! Ja nie mam żadnego z tej serii ale za to mam aż trzy z serii FC. :) Lubię je bo mają takie wygodne opakowanie. :) Mam beżowy, czerwono - bordowy i morski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym jakiś wypróbować, ale trudno mi znaleźć kolor, którego bym nie miała :D

      zadowolona z nich jesteś?

      ja z Fashion colour uwielbiam błyszczyki :) 405 to chyba jedyny błyszczyk, który zużyłam, kujpiła ponownie i znowu zużyłam :D

      Usuń
    2. Wiesz co, olśniło mnie jak wygooglowałam sobie ten lakier, że go właśnie posiadam i mam jeszcze taki fioletowy, ha ha ha :D
      Sprawdzę jak wrócę do domu. :D

      Ja odniosłam wrażenie, że te z FC są lepsze niż GW, bardziej rzadkie co powoduje, że można spokojnie pomału malować paznokcie i nie trzeba co chwile wstrząsać butelką.

      Też tak mam, że nie ma kolorów, których nie mam i ostatnio nie kupuję nic bo nic ciekawego nie ma. :D

      Usuń
    3. Sprawdziłam, faktycznie mam ten lakier. :D
      Jest ich tak dużo, że sama nie wiem co mam. :P

      Usuń
    4. ja ostatnio mówię koleżance: ale masz super paznokcie! jaki to kolor? a ona że własnie ten Bellek :D nie poznałam u niej ;)

      Usuń
  3. Śliczny kolorek :) Masz bardzo ładne paznokcie:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję raczej lakierów do paznokci za "tyle pieniędzy" (tak, dla mnie tyle), ale kolorek naprawdę przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      ja kupuję i takie za 2,5 i droższe, wszystko zależy od kolorku :)
      powyżej 20zł to dla mnie granica trudna do przekroczenia :D

      Usuń
  5. a ja mam tylko 1 lakier bell :( a kolorek mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednego lakieru Bell. Jak wykończę kilka lakierów i zrobię miejsce na nowe to się zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykończenie lakieru to dla mnie niemożliwość :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ale nie pinkowy-różowy, tylko taki cieplusieńki :)

      Usuń
  8. zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię lakiery Bell, z serii Fashion Colour mam kolorek 322 - bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy u mnie by się sprawdził. Bo mi lakiery odpryskują w ciągu 24h. No a kolor jest cudaśny =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko 24? to krótko rzeczywiście, wszystkie tak?

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...