niedziela, 24 czerwca 2012

Avon, Glimmerstick Diamond Eyeliner - Twilight Sparkle - lubimy :)

Dzisiaj mały swatch kredki od Avon. Wiem, że ejwonoswkie superszoki są lubiane przez wiele z Was.
Kredka diamentowa jest nieco inna, ale wg mnie także zacna :)

Drobinki nie są oczywiście aż tak "diamentowo-brokatowo-błyskające" jak w katalogu, niemniej jednak są widoczne i dodają uroku spojrzeniu.

światło dzienne

światło dzienne-tutaj widać trochę lepiej drobinki :)

lewa kolumna-światło dzienne, po nałożeniu
prawa kolumna-światło sztuczne, po ok. 6h
Kredka:
+kosztuje w promocji zazwyczaj 9,99-14,99 (w cenie regularnej 22 zł) ja kupiłam ją w katalogu 9 po 9,99 (ważny do 4 lipca)
+plus za kolor niebieski, który wygląda bardzo fajnie, myślę, że grafit, czerń i fiolet też będą w porządku
+ma drobinki, które nie są wulgarne, kredka nada się na dzień, w sztucznym świetle mocniej połyskuje
+jest wysuwana, nie trzeba jej temperować
+łatwo się maluje
+jest trwała: u mnie po kilku godzinach wygląda tak samo jak po nałożeniu (maznęłam koleżance kredką po ręku, żeby pokazać kolor: narzekała, że nie może zmyć jej mydłem ;))

-troszkę trudno precyzyjnie wyciągnąć końcówkę (wysuwana, ma określoną grubość grafitu), ja pomagam sobie pędzelkiem
-trzeba po oku przeciągać kredką kilka razy, przy żelowych wystarcza jedno pociągnięcie (ale nie przeszkadza mi to szczególnie)
-czytałam kilka narzekań na kolor zielony (Emerald Sparkle), że jest bardziej brudno-błotny niż szmaragdowy ;)

W cenie 10zł warto wypróbować.
Wszystkie kolory zobaczycie m.in. tutaj: KLIK!

Do makijażu oka użyłam także:
-cień sypki MySecret, Star Dust nr 4, pokazywałam go tutaj: KLIK!
Pytałyście o trwałość tych cieni: te nr 4 bez bazy trzymają się bardzo dobrze u mnie, po kilku godzinach praktycznie bez zmian, jestem bardzo zadowolona z nich :)
-kredka do brwi Joko
-pod łukiem brwiowym rozświetlacz Essence Blossoms
-tusz Avon Supershock

 Miałyście jakieś kredki z Avon?
Ja mam jeszcze żelową supershock śliwkową, ale troszkę nie umiem się nie posługiwać, jest dla mnie nieco za gruba, za to kolor jaki daje i trwałość... <3 może jeszcze się jej nauczę :)
Mam też dwie opalizujące, ale jeszcze ich nie używałam...
No i mam jedną teal-black (chociaż dla mnie to bardziej khaki) z gąbeczką do rozcierania, ale nie lubię jej za bardzo, jest dziwna---taka za sucha jakby

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zaraz po zobaczeniu jak wyszły zbliżenia poszłam je skubać :D

      dziękuję :) bez kredki mam brwi bardzo blade od miejsca załamania

      Usuń
  2. ja sie z kredkami jakos nie umiem dogadac. Łatwiej mi z płynnym / żelowym ajlajnerem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie najławiej maluje się cieniami (zazwyczaj inglot/sleek) na mokro i skośnym pędzelkiem :)

      Usuń
  3. Oh I love this blue eye liner! You look so pretty! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie umiem malować takich pięknych kresek kredkami, no dlaczego...? :<
    Cudny odcień i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kredką maluję zwykle małymi pociągnięciaminajpierw przy linii rzęs, a potem poprawiam troszkę wyżej :) nie każdą kredką da się dobrze namalować :(

      Usuń
  5. Nawet fajna ta kredka. Musze zobaczyć czy u mnie też są w ajwonie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba stała oferta więc powinny być ;)
      jak nie podpasuje to zawsze można zwrócić w ciągu 90 dni, ale konsultantki o tym raczej nie mówią :D

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wygląda ten kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym robić tak ładną kreskę.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladny daje efekt:)i dobrze ze jest miekka bo to chyba jest najwazniejsze:p
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest miękka, ale się nie maże, dla mnie w sam raz :)

      Usuń
  9. hihihi dziękuję:)
    powiem Ci że zaraz po tej kresce by mi oczy łzawiły - avon mnie uczula, i to ogólnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czegoś takiego jak uczulenie na firmę :) możesz być jedynie uczulona na poszczególne składniki kosmetyków

      Usuń
  10. Fajna kredka i ślicznie wyszła Ci kreska na oku !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie, że Twilight Sparkle to kucyk? Chociaż kredka zdaje się bardziej pasująca do jej koleżanki - Rarity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiecie :)

      aaaa właśnie, do piątku muszę zmalować makijaż inspirowany Applejack :D

      Usuń
  12. Swego czasu czaiłam się na brązową wersję, ale brunettes heart nie polecała więc zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie kolory różnią się jakością :P ja moge polecić tylko ten który wypróbowałam :)

      Usuń
  13. uwielbiam te kredki. nieco odcieniem tej niebieskiej rozczarowana jestem, myślałam, że będzie wyraźniejsza, bardziej niebieska ;) ale poza tym rewelacja. 2 razy też miałam grafitową, zawsze byłam z nich zadowolona ;) trzeba łapać promocje na te kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się podoba :) mimo, że nie jest tak intensywna, jak w katalogu

      grafitową zostawiam na rozdanie (pewie na początku sierpnia) :D ale ciiiii

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...