czwartek, 17 maja 2012

Żółtko i żółtko...

Mam już aparat, więc pojedziemy trochę bardziej na bieżąco, ale też będzie trochę powrotów do historii i histerii :D

bieżące pazurki (czy pazurki mogą biec? ;)) zdjęcia wewnątrz, pochmurno :(
 Mam tutaj stanowczo za dużo warstw (6 :o), pazurki wyglądają jak sztuczne, końce zaokrąglone od SV
jednak kolorek zebrał dzisiaj sporo komplementów :) 
Użyłam:
Eveline, 8w1
Wibo, Color Power, nr 5 (3 warstwy) (Idalio, dziękuję!)
China Glaze, Golden Enchantment (cudny mikro holo glitter-mgiełeczka, w przezroczystej bazie <3) zobaczcie koniecznie jak to się mieni :D KLIK!
Seche Vite

i niegdysiejszy makijaż :) myślę, że by pasowało
Użyłam:
 -Lioele Triple The Solution
-Puder ryżowy z dodatkami z ZSK
-Bronzer Rimmel
-Róż Vipera
-Rozświetlacz "pasiak" Inglot
  -Baza UDPP
-Cienie: żółć i brązy Inglot, pomarańcz i jasny w kąciku Sleek, roztarcie Avon
-Kredka Bourjois Khol brązowa
-Kredka do brwi Inglot
-Tusz Rimmel
  -pomadka Essence in the nude wklepana palcem
-błyszczyk Bell FC 405

28 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę żółtą Malinę:D makijaż śliczny<3 a pazurki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale żółtek! I na oczach też :D Wszystko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. :*

    Zazdroszczę pięknego, żółtego oczka (u mnie żółty się nie sprawdza) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po żółcie sięgam bardzo rzadko :)
      ale ciut z brązem/zielenią/pomarańczą jeszcze przejdzie :D

      Usuń
  4. mój ulubiony żółciak z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden z dwóch moich żółtych lakierów, z czego drugim jeszcze nie malowałam (Essence Mellow Yellow, odziedziczony)

      Usuń
  5. łał... w Twoich oczach można się utopić! i prześliczny masz ich kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie Ci wyszło to połączenie:)Wibo ostatnio bardzo pozytywnie mnie zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie kolor zbyt żywy, ładnie Ci jednak wyszło połączenie koloru na pazurkach + makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten lakier, shimmer pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny lakier i makijaż;)
    dziękuję za cudowny komentarzyk;)))





    i jeżeli mogę to zapraszam na moje pierwsze rozdanie:):):)
    http://easystylee.blogspot.com/2012/05/rozdanie-otwarte.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogą być, aczkolwiek ja na swoich pazurkach nie lubie tego koloru, ale u kogoś mi isę podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdj paznokci to kolor mi wygląda na taki gruszkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor lakieru i ładny makijaż :) bardzo lubię makijaże z żółtym cieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aż 6 warstw ;o wow :), ale i tak pazurki wyglądają uroczo :)
    A oczko !! - piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 warstw:D oj ja chyba nigdy tyle nie miałam;) ale bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne połaczenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka ilość warstw by mnie zabiła, gdybym nie miała SV :D
    Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz ładny żółty cień i pasuje Ci taki delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na paznokciach faktycznie żółtko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hehehe dziekuje!:D aleś Ty ładna!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. 6 wartsw?! wow! :D ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ja już wspominałam, że jesteś piękna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to za dużo powiedziane :P ale jestem za to sympatyczna :D

      Usuń
  22. Świetny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zazwyczaj mam bardziej kwadratowe końce, zalezy ile warstw lakieru

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...