sobota, 12 maja 2012

Z Cyklu "Wykopliska": Prostota górą!

Maj 2010...
ale miałam chudą buzię wtedy :D
Na tym zdjęciu mam jeszcze naturalny kolor włosów, uważałam, że są nijakie---teraz chciałabym takie mieć, ale powrót do naturalnego koloru wydaje mi się niemożliwością ;)

Są to jeszcze włosy sprzed zmiany pielęgnacji na CG. Oczywiście uważałam też, że przecież są "proste, tylko się tak brzydko  wywijają" ^_^ teraz zmieniłam zdanie i pielęgnuję moje fale :)

W makijażu to, co lubię najbardziej:
-ujednolicenie cery (nie do końca udane, widać ślady po drapaniu :()
-kreseczka na powiece (teraz nieco inaczej wyciągam)
-lekko podkreślone brwi (teraz mają inny kształt i robię hennę od czasu do czasu, do tego poprawiam kredką)
-usta w kolorze ust (pomadki typu YLBB-Your Lips But Better, uwielbiam <3)
-lekkie konturowanie bronzerem, kapka różu

do tej pory bardzo podobnie maluję się na co dzień (często zostawiam też dolną powiekę bez cienia/kreski/tuszu)

Użyłam:
-na pewno Vichy Dermablend nr 15 (wtedy namiętnie go kupowałam :D, jak widać wcale tak świetnie nie krył, do tego był minimalnie za ciemny, a był to najjaśniejszy dostępny odcień)
-puder (?)
-bronzer Rimmel prasowany
-róż (?)
-rozświetlacz Inglot
-kredka brązowa, przypuszczam, że Rimmel podrójna (brązowo-złota)
-tusz (?)
-kredka do brwi Inglot
-na powiekach rozśetlacz Inglota i troszkę cienia Inglot
-konturówka i pomadka (?)

A Wy  lubicie taki makijaż? Czy to raczej nuda? 

14 komentarzy:

  1. usta bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te niesforne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem mam ochotę na taki delikatny makijaż, więc jak najbardziej jestem na tak :) usta wyglądają najładniej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalnie, ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko zależy od humoru i okazji. Czasem decyduje się na taki look, chociaż wolę mocniejsze akcenty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na co dzień makijaż bardzo fajny. Ogólnie śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny makijaż, ale wole cie teraz, twoje loczki zachwycają, lepiej ci w długich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle mam proste włosy a jak pokręcę je na wałki to jest istne szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, naturalny makijaż. Świeży. W ogóle śliczna z Ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...