sobota, 19 maja 2012

Z Cyklu "Wykopaliska": Mandarynka

pamiętam, ze wtedy przyciemniłam włosy, farba wzięła oczywiście na ciepły odcień...
więc i makijaż był w ciepłych kolorach :)





Podkład Dermablend Vichy
Puder Bambus/owies/jedwab z BU
Bronzer Rimmel
Róż Wibo
Rozświetlacz Inglot

Cienie: YR, Inglot
Kredka Rimmel
Kredka do brwi Inglot
Tusz MF Masterpiece

Konturówka Inglot
 Pomadka Avon Tangerine <3

P.S. Wolicie takie duże zdjęcia jak to pierwsze? czy raczej mniejsze z możliwośćią powiększenia po kliknięciu? Nie wiem jak Wam wygodniej :)

P.S.2 Biorę udział w rozdaniu Red Lipstick 100% AVON (woda Scientini Nights skutecznie mnie kusi :))
Jeśli też chcecie wziąć udział kliknijcie TU
Do 15 czerwca


P.S.3 wyniki konkursu motywacyjnego już jutro w godzinach wieczornych :D

13 komentarzy:

  1. Twój komentarz totalnie poprawił mój humor, dzięki :D

    Bardzo podoba mi się Twój makijaż, taki dzienniaczek ale radosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż ;) Nie miałam nigdy cieni z Inglota ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ja niestety nie wyglądam korzystnie w takich odcieniach. P.S. Otagowałam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Była cytryna, była mandarynka, co dalej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamto to było żółtko jaja kurzego, hehehe :D

      a nie wiem, jakieś sugestie co ma być? ;)

      Usuń
  5. Baardzo fajnie! naturalnie i świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek na powiece :) I te usta.. ślicznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam fazę na pomarańcz, więc ten makijaż podoba mi się chyba najbardziej z tych, które do tej pory tu zamieściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana śliczny makijaż!Więcej takich wykopalisk:D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...