niedziela, 27 maja 2012

Yes, I Can(nes)! Moja interpretacja makijaży gwiazd! No. 2: Doutzen Kroes

W wątku Wizażowym (KLIK!) dzisiaj do zaprezentowania mam makijaż Doutzen Kroes. Znów jest sp-ora różnica w rysach twarzy, a zwłaszcza oka między nami. Doutzen ma piękne migdałowe oko (do tego sztuczne rzęsy, których u mnie brak) dodatkowo je otwierają. Podkreślając oko makijażysta wykorzystał roztartą czarną kreskę na dolnej i górnej powiece, lekkie podkreślenie chłodnym brązem załamania powieki. Dodatkowo mocno rozświetlono wewnętrzny kącik (ok 1/3 od wewn. kącika) i rozbielono linię wody, co dodało świeżości spojrzeniu. Reszta makijażu to potęga minimalizmu, wyrównanie kolorytu cery+matowe usta nude... u Doutzen świetnie się to sprawdza, jest prześliczna w tym makijażu  <3 i te włosy, ach!

http://primped.ninemsn.com.au/

http://www.worldtempus.com/


http://www.zimbio.com/ 

Makijaż:
1. wyrównanie kolorytu cery podkładem/korektorem (u mnie Skin79 Scandal Rose & Vanilla BB Cream), przypudrowanie (Bell, Skin
2. musnięcie policzków najjaśniejszym z możliwych różem (u mnie Essence, Adorable)
3. makijaż oka: cielisty połyskujący cień (Make Up Store, Brown Sugar) jako baza, chłodny brąz w załamaniu (Inglot 358, 363) roztary delikatnie również na ruchomą powiekę, rozświetlenie wewn. kącika (biała kredka YR, 08 Blanc, połyskujący jasny cień YR, Amande Vanille), czarna kredka (ja uzyłam cienia Inglot nr 63 na mokro) nałożona wzdłuż linii górnych i dolnych rzęs, bez wyciągania w jaskółkę, roztarta (pamiętamy, żeby pozostawić ok 1/3 odkległości od wewn. kącika niepomalowane na ciemno, chcemy rozświetlić oko), biała kredka na linii wody (YR)
 4. tuszowanie rzęs (Rimmel, Volume Accelerator), jeśli chcemy doklejamy sztuczne
 5. leciutkie podkreślenie brwi (kredka Joko)
 6. na ustach pomadka nude (wklepane troszkę BB, na to Oriflame Seductive Nude) przypudrowana (chyba, że macie matową)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Taki leciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo chyba troszke tej czarnej kredki, jest wrazenie opadnięcia kącików oka.

    Masz piekny kształt brwi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wrażenie tylko takie mam kąciki ;)

      zazwyczaj nie podreślam dolnej powieki, żeby tego nie akcentować lub wyciągam kreskę do góry, u Doutzen tego nie było, więc tego nie zrobiłam (ona ma oczywiśćie inny kształt powieki i inaczej się to prezentuje)

      dziękuję :)

      Usuń
  3. Pięknie wyszedł Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makija zpiekny, jakby dodac sztuczne rzesy bylby identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, brak rzęs dużo ujął uroku temu makijażowi :)
      (nigdy jeszcze nie kleiłam, trochę się boję, bo noszę soczewki :D)

      Usuń
  5. Świetny makijaż!Pozdrawiam zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaał *.*
    Malina, Tyś piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały makijaż! Idealny wręcz ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne a Ty zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż bardzo naturalny i ładną masz szyję..

    Fali u mnie niestety nie ma... po 2,5 miesiącu spróbowałam im pomóc się odnowić, ale to jeszcze nie czas na nie.. Ufam, że po jakimś czasie znów będę je miałam za głowie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może potrzebują jeszcze troszkę czasu, żeby się uaktywnić:)

      Usuń
  10. Wyglądasz o niebo piękniej niż te wszystkie gwiazdy razem wzięte :) Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz lepiej niż Doutzen :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...