wtorek, 22 maja 2012

Wasze motywacje: inaczej :)

Zobaczcie jak dziewczyny się postarały :) Zdjęcia można powiększyć klikając na nie! Mnie się bardzo podoba, a Wam?

Z tego miejsca pięknie dziękuję i ogłaszam, że jeśli zechcecie wziąć udział w kolejnym rozdaniu, za starania otrzymacie dodatkowe +1 :)

1. wierszyk motywacyjny :) Moniki z bloga Wielki Kufer

Już od poniedziałku z rana
coś motywuje mnie do działania.
Ni to pogoda, ni czekolada
Mamy błagania, babcina rada…
Żaden też pieniądz mnie nie przekona 
ani też przesąd, czarny kot, wrona.
Siłą, groźbami, karą, nagrodą
Nie zmotywujesz mnie tą metodą!
Najlepszy sposób to wolny czas,
Zrobisz coś zaraz, więcej go masz!


2. Praca plastyczno-humorystyczna (naprawdę się uśmiałam, Lolli! uwielbiam Cię :*)


3. pełen miłości kolaż Ewalucji :)


4. Małe i duże motywacje Rodzynki :) (zwierzaki <3)


5. Misz-masz motywacyjny Naturalnie Zakręconej


7 komentarzy:

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...