wtorek, 1 maja 2012

A właśnie, że nie "kwietniowe denko" :P

U mnie dzisiaj postu o denku brak :)
Za to mam dla Was zupełnie nieradosną, nieletnią propozycję na przekór tej przecudnej pogodzie :D
To moja pierwsza próba zdobienia tą techniką, więc proszę o wyrozumiałość ;)

Mhhhhhroczne marble.
W rolach głównych:
Joko, FYC, J103 Cairo Night - czarna matowa baza (dobra do marbla, bo wystarczy jedna warstwa)
Essence, Multi Dimention, , 20 Fatal (czyli po prostu czarny)
Essence, Crystalliced, 05 Frosted Champaign (kremowy ze złotym drobniusim shimmerem)

26 komentarzy:

  1. Ohh też bym takie zrobiła ale nawet nie wiem jak, na wodzie ?

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, na wodzie :)
    wpisz marble manicure tutorial na youtube i zobaczysz :) bo po zdjęciach czasem trudno się zorientować o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie, ja znam tą technike i próbowałam i wyszło mi ale tylko na tipsie przyklejonym na patyczku, jak próbowałam na swoich to już nie było tak miło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy lakier chce współpracować z wodą i ze sobą z tego co zauważyłam :P
      zepsułam chyba tylko 2 pazurki zanim załapałam :) dośc dobrze poszło, następnym razem spróbuję żywszych kolorów

      Usuń
    2. Ale w sumie i tak mnie skusiłaś:D spróbuje dziś pokombinować;D

      Usuń
  4. ładnie, ja nie mam cierpliwości;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do tej metody podchodziłam chyba z 3 razy - nie kończyło się to dobrze :P
    U Ciebie wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę, że TOBIE(!) nie wyszło :o

      Usuń
  6. Ejj no ładnie Ci to wyszło, tak wyraziście, mi tak ładnie nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego, ze to tylko 2 kolorki :)

      Usuń
  7. A zastanawiałam się, co to za wzorek masz na pazurkach w zgłoszeniu konkursowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jakby wszystkie tak wyszły jak wskazujący, ale to chyba jeszcze trzeba poćwiczyć :D

      Usuń
  8. Zostałaś otagowana! http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Boombaaaa :) Ja się zawsze obawiam tej techniki i na patrzeniu na cudze pazurki poprzestaję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówiąc szczerze jest trochę zabawy z czyszczeniem palców :D ja juz dawno dawno chciałam spróbować, ale tak samo jak Ty się obawiałam :)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie Ci to wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta metoda,spróbuję sobie w takich wiosennych kolorkach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie pochwal się jak wyszło :)

      Usuń
  12. Zostałaś otagowana! http://kascysko.blogspot.com/2012/05/tag-11-guestions.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło świetnie!
    Pozdrawia Wizażowa Aguu :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. no rewelacyjnie Ci to wyszlo !! :D dawno nie robilam , chyba sie pobawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...