wtorek, 8 maja 2012

Udało się :)

Czy Was też denerwują numerki zamiast nazw lakierów? A czasem o zgrozo nie ma nawet numerka (Miyo, niektóre bazarkowe lakiery)

Idalia zorganizowała konkurs w którym nagrodą jest seria 6ciu lakierów z nowej kolekcji Color Power, a zadanie konkursowe polegało właśnie na nadaniu tej jakże cieszącej oko grupce nazw.
źródło: http://www.idaliablog.com/
Moje propozycje to: 
Żółty - Wesołek
Czerwony - Uwodziciel
Różowy - Śmieszek
Fioletowy - Melancholik
Niebieski - Marzyciel
Zielony - Zazdrośnik

Nazwy są proste, bo kolory są mocne i czyste.
Jako, że to jedna kolekcja - ściśle też ze sobą powiązane.
Myślę, że firmy powiiny wychodzić klientom naprzeciw (tak jak robi to np. Barbra)

Jestem przeszczęśliwa, że nazwy się spodobały i ta kolekcja niedługo już trafi w moje łapki :D Jupi!
Mam nadzieję, że do tej pory kupię aparat, wszak trzeba to uwiecznić :)

17 komentarzy:

  1. Moje gratulacje:)
    Nazwy są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu mi się skojarzyły Twoje nazwy z krasnoludkami i królewną śnieżką, która właśnie wchodzi do kin:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę krasnoludkowe, rzeczywiśćie :D

      Usuń
  3. gratulacje! :) również denerwuje mnie brak nazw kolorów, choć ostatnio mniej, bo przestałam używać kolorowych lakierów. jeśli jednak moje paznokcie odżyją i skuszę się na jakiś kolorek, to "Śmieszek" i "Zazdrośnik" z pewnością będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia w doprowadzaniu pazurków do stanu używalności :)

      Usuń
  4. nazwy zacne. :) ale za melancholika się obrażam, bo kocham fiolety i nie lubię takich skojarzeń. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie ma o co :)
      każdy typ charakteru ma swoje cechy, zarówno te negatywne (stereotypowe cechy melancholika np :)) jak i pozytywne: tutaj-wytrwały, dokładny, uporządkowany, wrażliwy, wierny, często ma zdolności artystyczne, jest wrażliwy na piękno, umie słuchać...

      nie ma się o co obruszać, widzisz :) piękne cechy

      Usuń
  5. uwielbiam takie intensywne kolory :3
    fajny blog, pozdrawiam!
    xdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są twoje zdjęcia w poniższych wpisać. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAJOWE ROZDANIE ZAPRASZAM http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...