wtorek, 15 maja 2012

Szybkie ciapanie Sleek Ultra Mattes Brights & Darks

Skusiłam się na obie paletki Sleeka, bo nie mam w swojej kolekcji za wiele matów, a ze Sleekowych posiadam tylko dwie.
Swatche na szybko, niestety komórką, ale aparat już do mnie jedzie, więc niedługo będą lepsze zdjęcia :)
Mimo kiepskiej jakości zdjęcia widać, że  kolorki są dobrze napigmentowane, małe problemy są tylko z najjaśniejszymi odcieniami po 3 takie w obu paletach.


Tyle z relacji ciapania paluchem na sucho po nagiej skórze, myślę, że z bazą i odpowienio aplikowane nawet te najjaśniejsze kolorki się sprawdzą :) Jak na razie jestem bardzo zadowolona, paletki cieszą oczy, ciekawe jak sprawdzą się w makijażu.
Jeśli macie masę podobnych odcieni w innych paletach, to myślę, że nie jest to "must have". Ja nie miałam i ciesze się, że to się zmieniło :)

21 komentarzy:

  1. moja paletka Sleeka brights już do mnie jedzie :D mam nadzieję, że jutro już będę się nią cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo mój komputer tak jasno ma ekran ustawiony albo kolorki są dużo żywsze niż na zdjęciu samej palety :)

      Usuń
  2. a ja się narazie wstrzymałam od zakupów, chociaż darks kusi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciemna coraz bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neonki wyglądają ciekawie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory z tej pierwszej paletki przydałyby mi się, bo nie mam takich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory są przepiękne, takie żywe, niestety mi by nie pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. marzą mi się paletki Sleek, a ta chyba szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory !! strasznie kuszą do kupienia jaśniejszej paletki :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tak się czaję na jedną z tych paletek i chyba zdecyduję się ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi sie marzy paletka Acid, ;))
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ochote na ta druga paletke :) supe blog, tak tu przejrzyscie i schludnie i porzadek ;) dołączam do szpiegujacych :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję :) próbuję zapanować nad tym bajzlem troszkę :D

      Usuń
  12. Wreszcie maty. Szkoda tylko, że w każdej paletce jest kilka odcieni które zupełnie do mnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to! Sleek powinien wprowadzić palety z wymiennymi wkładami :D

      Usuń
  13. Ja mam Acid i Oh so special i też jestem bardzo zadowolona. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję zakup paletki darks, urzekła mnie :D
    W swojej sleekowej kolekcji mam 3 kolorowe (curacao, monaco, paraguaya) i dzienną Oh so special i myślę, że ta będzie uzupełnieniem do mojej kolekcji, do wieczorowych, ale kolorowych makijaży. Niby bad girl i graphite świetne do smokey i wieczorowych makijaży, ale do mnie nie przemawiały, kolory jak dla mnie zbyt ciemne. Za to ta paletka wydaje mi się świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się przyda :) śwetnie uzupełnia się z pozostałymi paletkami, nadaje się do dzienniaka jak i wieczorowego makijażu :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...