niedziela, 13 maja 2012

Podziękowania :)

Pamiętacie moje Dwa Oblicza?


To było moje pierwsze podejście do konkursu makijażowego, nie licząc niegdysiejszego rossmannowskiego konkursu.
Z moją propozycją zwlekałam aż do ostatniego dnia :D a jednak dobrze, że się w końcu zdecydowałam, bo udało się wygrać i cieszę się jak dziecko ^_^
Dziękuję wszystkim głosującym, a także tym, którzy nie mogli zagłosować, a wsparli dobrym słowem :)
Z niecierpliwością czekam na paczkę od Orlicy!
kosmetyki-orlicy.blogspot.com

 O wynikach możecie przeczytać TUTAJ!

18 komentarzy:

  1. super! głosowałam i ciesze się, że Ci się udało
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Gratuluję :*
    Praca naprawdę piękna, wygrana zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zasłużonego zwycięstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedzialam na kogo glosować!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! najbardziej podobał mi się Twój makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wygranej
    Zostalas otagowana: http://agnesss25.blogspot.com.es/2012/05/11-questions-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :) należała Ci się ta wygrana :) Gratulacje :)
    Masz niezły talent :)
    Może oberwacja :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny makijaż. Należała Ci się wygrana! Brawa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze kochana czarujesz tymi kosmetykami dzieła sztuki na powiekach;) Prześlicznie;) Obserwuje i zapraszam do siebie oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje:)
    Jeeejj jakie ty masz cudowne usta:P
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...