poniedziałek, 21 maja 2012

O włosach słów kilka :)

w połowie czerwca mija rok odkąd zaczęłam pielęgnować włoski razem z Dziewczynai z portalu na W. :D
KLIK! wtedy też odkryłam, że tak naprawdę jestem falowana, a nie "mam proste włosy, tylko się tak brzydko wywijają"

Zmieniłam całkowicie pielęgnację, półka w łazience ugina się od włosowych specyfików, a drugie tyle zalega w pokoju :D Ale cieszę się z tego bardzo, a i włoski z wdzięczności falują. Zapraszam Was bardzo serdecznie do lektury wątku :)

Jestem całej grupce Kręconowłosych niezwykle wdzięczna za ciepłe przyjęcie, za odpowiadanie nawet na te najdurniejsze pytania, za mądrość przelewaną z takim oddaniem na głowy niewiernych  ;)

przed cg (tylko wysuszone suszarką)
obecnie
Ten post to preludium do serii włosowej, odcinki której będą co jakiś czas pojawiać się na blogu. Zapraszam do czytania i komentowania.
pierwsze mycie cg, czerwiec 2011
obecnie


52 komentarze:

  1. ale mnie zaciekawiłaś!! moje włosy też się falują i same podkręcają, ale nie umiem (jeszcze) tego wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,
      skoro falują na pewno da się odp. pielęgnacją i stylizacją to podkreślić :)

      Usuń
  2. Piękne włosy! Ile ja bym dała, żeby osiągnąć taki skręt. Będę obserwowała i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do zaglądania, będę pisała o tym, co robiłam, co się sprawdziło, a co nie

      Usuń
    2. Możesz być pewna, że będę do Ciebie zaglądać regularnie :)

      Usuń
  3. O mamuniu, jak Twoje włosy pięknie falują! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja Tobie zazdroszczę długośći, koloru i idealnej gładkości :)
      ale cóż, mam jakie mam i trzeba je pokochać jakie są i podkreślać ich walory

      Usuń
  4. Nie obraziłabym się, gdyby moje się tak falowały ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy! Mam nadzieję, że moje też tak kiedyś będą wyglądały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      widzę u Ciebie, że dbasz o nie, więc na pewno się odwdzięczą

      Usuń
  6. pięknie Ci się układają teraz! Ja obawiam się, że nigdługo stracę moje włosy, bo tak strasznie wypadają, że prawie już ich nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście pomagam im stylizacją, będzie o tym post na pewno :)

      może warto wybrać się do dermatologa, skoro tak mocno lecą?
      hormony, dieta, stres... wszytstko ma znaczenie

      mocne wypadanie jest jednym z pierwszych sygnałów, że z organizmem dzieje się coś niedobrego

      Usuń
    2. Eh no ja się tak wybieram do tego dermatologa, że wiesz:D Ale chyba w końcu będę musiała się zmotywować i pójść. Choć ciekawa jestem czy znajdę u nas takiego, który coś będzie potrafił zrobić, a nie 'oleje sprawę'.

      Usuń
  7. Ależ masz piękne loki:) i jakie długie już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym dłuższe, ale oczywiście kilka razy już je podciełam w sumie niepotrzebnie :D

      Usuń
  8. bardzo ładne masz teraz włosy
    widać różnicę
    mam nadzieję, że i u mnie kiedyś będzie lepiej z nimi
    choć szczerze to mam już ochotę się poddać :/ i skrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      ja prawie całe życie miałam włosy niedłuższe niż do brody, w końcu chciałabym mieć dłuższe i kobiece :)

      czasem skrócenie to dobre wyjście, włosy od razu nabierają więcej życia (wydają się gęstsze i zdrowsze)

      Usuń
  9. Jaaa też chcę takie włosy!! Może moje też nie są wcale proste jak druty tylko falują? Hehe, niee ma się co łudzić :/ Ale Twoje podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie ma co się łudzić :o
      ja byłam pewna, że mam proste włosy a teraz co... :D czasem anwet i spiralki się porobią przy dobrych wiatrach :)
      zachęcam do zmian!

      Usuń
  10. Że tak się spytam... co to jest cg? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CG-Curly Girl, pielęgnacja dla włosów kręconych i falowanych, chociaż i prostym nie zaszkodzi :)
      w wielkim skrócie restrykcyjne cg
      : odrzuca silikony i pq (składniki oblepiające włos), prosty szampon z siarczanami raz na jakiś czas, na co dzień mycie delikatnym szamponem lub odżywką (taką, która nadaje się do mycia), odżywka do spłukiwania, odżywka bez spłukiwania, delikatne obchodzenie się z włosami

      będę o tym pisać jeszcze, bo trudno to streścić tak, żeby miało sens :D

      Usuń
  11. Rewelacja kochana! Nie wiedziałam, że masz tak cudne włosy! Napisałabyś posta o szczegółowej pielęgnacji? Pliss! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno napiszę, ale chciałabym, to sama jakoś ogarnąć, trochę teorii w odcinkach, przeplatane ulubionymi produktami :)

      Usuń
  12. Twoje wlosy mają o wiele lepszy stan niz rok temu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że włoski od razu zareagowały dość dobrze na pielęgnację :)
      oczywiście mają leszpe i gorsze dni, ale zazwyczaj jestem z nich zadowolona

      Usuń
  13. co za zmiana! nie będę oryginalna, pięknie falują :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne !! moje też lekko falują, ale ciężko mi je zmusić do lepszego falowania, są chyba zbyt ciężkie :( mam długie włosy bez cieniowania ścięte na prosto :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem fale są mocniejsze gdy się je wystopniuje :)ja mam kilka warstw, do tego ostatnio miałam wycieniowane pojedyńcze kosmyki na sucho

      Usuń
    2. To chyba wrócę do cieniowania, tylko trochę boję się stracić na grubości kucyka po cieniowaniu

      Usuń
    3. jeśli chcesz to sprbuj to zrobić stopniowo, raczej nie piórkować :)

      ja zauważyłam oczywiśćie, że włosów jest mniej przy myciu (w rękach), ale wizuwalnie jest lepiej :) nie są takie ciężkie na dole, a uniosły się wierzchnie warstwy

      Usuń
  15. Niesamowite! Sama mam nieco bardziej zakręcone niż ty na początku, ale zachęciłaś mnie do tej specjalnej pielęgnacji! Będę odwiedzać regularnie w nadziei, że dowiem się jak takie cuda stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli już teraz masz mocniejszy skręt masz szansę na super efekty przy odrobinie wysiłku :)

      Usuń
  16. oj a jak moje się wywijają tylko zapanować nad nimi nie mogę, bo jedna strona się wywija bardziej druga mniej :(
    Będę Cię "śledzić" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, bardzo często tak jest :) u mnie też
      strona prawa, którą pokazałam faluje się znacznie mniej niż lewa, kiedyś było to bardzo wyraźne, teraz dzięki pielęgnacji strony w miarę się wyrównały :)

      ale cóż, trzeba zaakceptować naturę włosa i w ogóle całego ciała, nikt nie jest idealnie symetryczny :)

      Usuń
  17. Jaka zmiana długości!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam na samym początku taki sam problem, prostowałam włosy az dzięki najpierw Anwen a później Ewalucji doszłam do wniosku ze ja mam całkiem fajne loczki, jak się postaram. Będę z niecierpliwością obserwować kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś otagowana :)
    http://moje-spojrzenie-na-swiat.blogspot.com/2012/05/moj-pierwszy-tag-co-lubie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie teraz wyglądają!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze przyznać że też od kąt czytam takie posty troszke zmieniłą się pielęgnacja moich włosów ale twoje są cudne

    OdpowiedzUsuń
  22. Są piękne, naprawdę idealne. Sama od prawie 2 miesięcy stosuję dietę besilikonową (vide post na blogu, z kwietnia), ale moje za nic się nie chcą tak zakręcić :(

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy post o pielęgnacji włosków?
    bardzo jestem ciekawa jak je stylizujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale mam teraz bardzo mało czasu na zajmowanie się blogiem :(
      musze się ogarnąć :D

      Usuń
  24. Powiedz mi prosze jak zrobiłas tak piękne zakręcone?? plisss:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o stylizację to włosy układam na żel i suszę dyfuzorem

      Usuń
  25. BOZE.....COZ ZA PIEKNY KOLOR I BLASK....CZYM TY FARBUJESZ NAPISZ MI PROSZE;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm...tu akurat są zdjęcia z kilku m-cy więc trudno mi się odnieść, ale zazwyczaj robiłam szamponetki jasne i ciemniejsze brązy z marionu :)



      ostatnio Joanna Jasny brąz do 24 myć (na najnowszych zdjęciach), spłukane

      teraz zapuszczam naturalne :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...