niedziela, 20 maja 2012

Konkurs: TO MNIE MOTYWUJE! - WYNIKI!

Dziewczyny, przychodzę do Was z wynikami :)
Dziękuję serdecznie wszystkim za (często osobiste) złoszenia!
Nie sądziłam, że wybór będzie aż tak trudny... Zgłosiło się Was 42. Wasze wypowiedzi dot. motywacji dały mi naprawdę dużego kopniaka do działania, dlatego sporządziłam tabelę na temat tego, co najbardziej motywuje :) Wiele z Was podawało kilka czynników motywacyjnych. Najważniejsza okazała się dla Was myśl o efektach i chęć satysfakcji z siebie, większość za źródło motywaji podawało też wsparcie rodziny i przyjaciół, ale także zbliżające się terminy, czy osoba stojąca Wam nad głową i pilnująca Was. Zresztą: zobaczcie same :)


postawione cele/efekty/chcę być dumna z siebie/chcę być lepsza/satysfakcja15
wsparcie rodziny/przyjaciół/Tża14
brak czasu/kat nad głową/deadline/terminy9
uznanie innych7
przykład innych ludzi, ich osiągnięcia7
marzenia/wizualizacja7
drobne rzeczy: dobra muzyka, ładny dzień, słońce,  zapach kawy, zwierzaki, natura :)6
już osiągnięte cele4
fizyczna nagroda4
na przekór innym3
moje dziecko2
głaskanie po główce2
sport/zdrowa dieta1
przeciwstawny kciuk (do wzięcia się w garść :D)1
perspektywa wolnego czasu po robocie1


Żeby nie przedłużać...
Nagroda pierwsza
leci do: 
Stając się Demonem Swojego Ciała ... (z bloga http://ssdsc.blogspot.com/),

która nadesłała taką oto wypowiedź: 
"Zdjęcie ukazuje moją mamę.
Zawsze to na własnie motywuje mnie do działania... Obecnie jest osobą niepełnosprawną, niewidomą. Ma 45 lat, a wciąż mówi o sobie mimo niesprzyjającemu jej losowi iż jest młodą laska :)
Uwielbiam jej uśmiech i to właśnie on sprawia, że nawet gdy jest mi źle to spojrzę na nią i od razu wiem, że trzeba walczyc i zyc dalej!
Mogłabym w nieskonczonosc mowic czemu to własnie ona mnie motywuje... ale chce powiedziec tylko ze jest dla mnie wzorem!
W ciągu dosłownie kilku lat dowiedziała sie o tym ze ma SM, stała sie osoba niewidzaca, a lekarka powiedziała jej nawet kiedys bezczelnie ze i tak bedzie slepa i skonczy na wozku.
Mimo przeciwnosci nie poddała sie i wiedziała ze ma dla kogo walczyc o siebie... ma mnie- swoje jedyne dziecko i meza, ktory bardzo ja kocha.
To wlasnie dzieki mojej mamie moja rodzina nie przejmuje sie sie błachymi sprawami ktore czesto zajmuja nam duzo niepotrzebnie straconego czasu- cieszymy sie soba i jestesmy szczesliwi!
Tego życzę i Tobie!
Trzymaj się i dbaj o siebie i najbliższych :) :*"



Powiem Wam, że nie jestem osobą rzewną, zazwyczaj nie płaczę na filmach itd... ale ta wypowiedź  spowodowała, że miałam i łzy w oczach i uśmiech na twarzy. Mam nadzieję, że Zwyciężczyni podzieli się z Mamą kosmetykami :)

Drugie miejsce zostało wybrane, że tak powiem: w sposób standardowy ;)

Nagroda druga

leci do:
DZOLLS
Gratulacje Dziewczyny! Już Wam ślę maila co i jak :)

P.S. Osoby, które wykazały się większą inwencją twórczą i wysały mi odpowiedzi obrazkowe oraz wierszyk  na maila dostaną bonusa w postaci +1 do następnego rozdania, jeśli zechcą wziąć w nim udział. Ale o tym notka już jutro :) 

13 komentarzy:

  1. a tak blisko było :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh było blisko :) Ale gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jak super :D to moja pierwsza wygrana :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi sie niebezpiecznie gesty, a ja nie lubie wywalac czegos, za co zapłaciłam. Ładny jest, pasuje do wszystkiego, to go mecze. Aż padnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. co kropelki, skad kropelki, jakie kropelki? :D Co do płytek - nie mam pojecia, nie znam sie. Dla mnie płytka do wzorków to konad i już. Tak mi łatwiej napisac, niż tłumaczyc co to i po co :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam zawsze korzystałam ze zmywacza :P Poza tym niesamowicie przypominasz mi dziewczyne z UWr, która coś wykładała (ale nie wiem co bo nie byłam w jej grupie) i "pracowała" w bibliotece!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno nie ja ;)
      zywacz ingeruje w skład lakieru (może szybciej odpyskiwać, być matowy), więc wolę jednak kropelki

      Usuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...