środa, 2 maja 2012

DWA OBLICZA: Makijaż na Konkurs u Orlicy! Nr 13---pech nie istnieje :D

Pierwszy raz biorę udział w konkursie makijażowym organizowanym na blogu. Oto co zmalowałam dla Orlicy. Temat konkursu to Dwa Oblicza. Temat niezykle twórczy. Cały wic polegał na tym, że trzeba było pomalować jedynie połowę naszej twarzy, a resztę pozostawić bez makijażu. Zadanie wymagało nieco odwagi, gratuluję więc wszystkim, którzy się przełamali i również się zgłosili :) Zachęcam do obejrzenia wszystkich prac tutaj: klik!

Mój makijaż to letnia propozycja: połączenie korygowania niedoskonałości i podkreślania atutów :)
Jeśli Wam się podoba, to proszę o oddanie głosu.

EDIT: Głosowanie zakończone

Dziękuję serdecznie :*


KLIKAJĄC NA ZDJĘCIE PRZENIESIESZ SIĘ NA STRONĘ GŁOSOWANIA

24 komentarze:

  1. Blogosfera przepastną jest, czasem trudno się odnaleźć, ale miło mi, że jesteś :-)*

    A ja właśnie u Orlicy Cię wypatrzyłam - zerkam, zerkam i poznałam pysia! :-)
    Tym samym do Ciebie trafiłam :-)

    Btw - masz mój głos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      miło, że da się poznać, mimo tej drugiej strony ^_^

      Usuń
  2. Czy ja muszę powtarzać, że przepiękny? *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, efekt niezły, no i fajny pomysł na konkurs :) Idę głosować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głos oddany, oczywiście na Twoją pracę :)

      Usuń
    2. bardzo się cieszę :*

      Usuń
  4. głosowałam :) Twój mi się najbardziej podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam się cieszyć, że się odważyłam :)

      Usuń
  5. Bardzo prosiłabym tylko o zaznaczenie, że głosowanie jest dla DOTYCHCZASOWYCH obserwatorów bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co, nie czytają? :D już dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie zabawa w filtrowanie głosów jak mniemam ;)

      Usuń
    2. Na razie nad tym panuję :D Jest 50 głosów, więc jeszcze 700 się może pojawić xD

      Usuń
  7. Ty już obeznana w tym wszystkim :D więc na pewnoe będzie cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż:) Jeśli chodzi o kolorystykę, to bardzo przypadł mi do gustu. Czuć powiew wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      akurat nigdzie nie wychodziłam, to zostało pół buźki, ale może to jeszcze zmaluję :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. kto jak kto, ale Ty Kasiu potrafisz docenić kolor :D

      Usuń
  10. Trafiłam do Ciebie od Orlicy i od razu obserwuję:) Masz mój głos. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :), ja Ciebie obserwuję od jakiegoś czasu :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobiety to potrafią się zmieniać :) Bardzo ładne oczko :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...