wtorek, 15 maja 2012

Czasem kropki

Jak lubię konadować i nakładac różne brokatowe topy, tak bardzo rzadko robię coś sama na paznokciach, nie mam pewności siebie jeśli chodzi o wzorki odręczne :D

Ale czasem coś prostego geometrycznego naciapię :) Oto bardzo łatwe do wykonania kropeczki.

1. odżywka bazowa (niekoniecznie)
2. malujemy jeden paznokieć kolorem bazowym
a) jesli lakier, którego chcecie użyć na pazurki nie jest kryjący malujemy wszystkie paznokcie jedną warstwą
b) jeśli lakier jest kryjący (tak jak u mnie: grubsza warstwa Colour Alike, Tango) malujemy 1 paznokieć na raz

3. na MOKRYM lakierze (dzięki temu rozlewają się w ładne kółeczka) robimy kropeczki jakiej chcemy wielkości (ja swoje robiłam lakierami Inglot do wzorków z rapitografem KLIK!, podobne ma wiele firm m.in. Top Choice) najpierw czarne, potem srebrne na środku czarnych

4. powtarzamy krok 3. na wszystkich paznokciach po kolei (pojedyńczo, żeby lakier Wam nie zasechł w czasie robienia wzorka :))
5. możemy pociągnąć topem, ale niekoniecznie, powierzchnia będzie gładka

Kolorystyka, wielkość i ułożenie kółeczek dowolne :)

światło sztuczne
z lampą

23 komentarze:

  1. Kurcze, ładnie Ci to wyszło :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, tak komiksowo mi się kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ja chcę takie pazurki !!! Aaa... są świetne :) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę! Ale jestem upośledzona manualnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro nawet ja umiałam...to bardzo proste :)

      Usuń
  5. bardzo mi sie podobaja te kropeczki i ogolnie całosc super

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :D
    Uwielbiam kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. dawno już coś robiłam od ręki :D a to bardzo proste zdobienie

      Usuń
  8. Hej a może jakiś filmik do tego by dodać?? no bosko wyglądają i muszę chyba sama spróbować:) ale filmik chętnie bym obejrzala albo więcej zdjęć z prac wykonania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, nie myślałam o filmiku :) ale może to jest dobra myśl...tylko kiedy znaleźć czas :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...