sobota, 26 maja 2012

Avon - Perfectly Flesh, skórowo-nieskórowy

Ten tytułowy Flesh tak sobie Perfektlyjny, bo z moim odcieniem skóry niewiele ma wspólnego :P
Niemniej jednak zakochałam się w tym kolorku :)

Ciemniejszy od mojej skóry prawie-nudziak, z dużą domieszką brudnego różu, w zależoności od światła jest bardziej różowy, brzoskwiniowy lub beżowy (czasem nawet wygląda mi na toffie)

światło dzienne (w pokoju)
przy oknie
ale mam krzywo spiłowane pazurki :o
z lampą
światło sztuczne
Wg mnie udany kolorek :) pasuje zawsze i wszędzie, zwłaszcza na formalne okazje, na paznokciach wyraźniejszy niż w buteleczce, co widać też na zdjęciach


Marka: Avon, Nailwear Pro

Kolor: Perfectly Flesh
Pojemność: 12ml
Cena: kupiłam w promocji 2 po 19,90, cena regularna: czy ktoś kupuje z katalogów w cenie regularnej? :D phi!


Pędzelek: długi, spłaszczony, średniej szerokości, dość wygodny
Konsystencja: raczej z tych gęstrzych, lepiej nie poprawiać, bo może się mazać (ja zwykle maluję, a potem lekko pociągam pędzelkiem miejsce koło miejsca wyrównując lakier, tutaj to się nie sprawdza, trzeba wyczuć ile lakieru zostawić na pędzelku
Krycie: po 2 warstwach u mnie pełne, po 1 prześwity
Trwałość: w fazie testów
Schnięcie: malowane na paznokieć bez bazy szybsze niż na bazę (Eveline 8w1), w normie
Wykończenie: krem, ale ładnie odbija światło

na razie jestem zadowolona, zobaczymy, ile wytrzyma, na 12 dni (przy praniu ręcznym, zmywaniu itd itp...) nie ma szans raczej :D, zresztą kto by chodził 12 dni z jednym lakierem? :P

Lubicie takie nudziaki, czy też nudziako-podobne? Ja tak :) chociaż dalej szukam ideału...jakieś typy? podzielcie się wiedzą :D

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory i na ten mam ochotę już od dawna. Chyba sie skuszę bo pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam obejrzeć inne swatche też, bo widziałam, ze bardzo różnie potrafi wyglądać u innych osób

      u mnie zdecydowanie różowe tony się wybijają

      Usuń
  2. Średnio do mnie przemawia szczerze mówiąc, ale Tobie w nim bardzo ładnie :)
    Kolor jest taki elegancki i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go mam i dla mnie to nudziak idealny :D ma piękny kolor i nic nie mogę mu zarzuić:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zobaczyłam go w katalogu i oczy zaświeciły mi się jak żarówki, jednak gdy już go dostałam entuzjazm przeszedł...
    Zdjęcia w katalogu mają niestety bardzo przekłamane kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, z tym się zgodzę :x
      bardziej sugerowałam się tym, co ma Edyta H. na dłoniach ;) ale u niej bardziej brzoskwinia, u mnie różyk :D

      Usuń
  5. Uroczy jest, taki fajny mini odskok od nude :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, jednak nie wydałabym tyle na lakier (nawet na promocji - po prostu niezbyt często traktuję paznokcie kolorowym lakierem; najczęściej odżywką).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie 10zł za lakier to nie jest zbyt dużo :)
      ale jeśli się nie maluje zbyt często, to rzeczywiście lepiej kupić coś innego :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...