sobota, 5 maja 2012

Aparat umarł...och dlaczego akurat teraz... :(

...w związku z powyższym postanowiłam do czasu magicznego uzdrowienia (bądź zakupu nowego) pokazać Wam serię "Wykopaliska", w której znajdą się makijaże, manicure i inne dziwne rzeczy wygrzebane z jakże przepastnych czeluści komputera :D Pojawią się różnej grubości brwi, różnej barwy włosy, różnej długości paznokcie, zdjęcia opatrzone znakiem wodnym jako tworzone dla portalu na W.

Mam nadzieję, że chociaż część propozycji przypadnie Wam do gustu.
Za odgrzewanie starych kotletów z góry przepraszam...
Chociaż powiem Wam, mam sentyment do niektórych (nie zawsze udanych) makijaży, bo o właśnie na portalu na W. i na MM zaczynałam moją przygodę z makijażem :)

"ja też się tu pojawię od czasu do czasu ^_^"

Jeszcze pytanko dla zorientowanych: rozglądam się za nowym aparatem, bo jeszcze nie wiem czy naprawa będzie opłacalna. Używałam Canona Power Shot SX 120 IS. Może uzywacie jakichś fajnych, nie za drogich kompaktów, które możecie polecić? Jeśli tak, to będę wdzięczna za sugestie :) bo już się gubię w tych fotograficznych forach :D

Buziak :*

16 komentarzy:

  1. Przeczytałam tytutł, zobaczyłam zdjęcie i myślałam, że umarł Twój kot, o matko.

    Ja jestem zakochana w olympusach, sama mam sp590 i nie zamieniłabym go za nic w świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to makabryczne, tfu tfu na psa urok :x

      Olympusom się jeszcze nie przyglądałam, myślałam o Canonie znowu (ale nie wiem, nie zawsze byłam z niego zadowolona) albo Nikony też ponoć fajne :)
      na lustrzankę na razie nie mam, więc szukam dobrego kompaktu w dobrej cenie :)

      Usuń
  2. Ale Twój kota ma piękne oczy *_* Ale synchronizacja z tymi brązowymi łatkami *_* Jaaa, w życiu czegoś takiego nie widziałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im się robi starsza tym oczy bardziej żółtawe, ale to jeszcze zależy od światła :)

      Mika=mandarynka po japońsku (brat japonista nazywał, właśnie od pomarańczowawych łatek i bursztynowych ślepków)

      Usuń
  3. jaki cudnyyyyyyyyyyy kociak :D dla mnie moze sie pojawiac codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym, ale nie ma za dużo fotek porobionych niestety :(
      grrrr, teraz to bez aparatu jak bez ręki :P

      polecać! Ty to chyba Nikonówna o ile pamiętam :)

      Usuń
  4. Ale uroczy kociak *.*
    Z chęcią popatrzę na te "starocie", a tym bardziej na makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie prześledzę Twoje początki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo zadowolona z mojego Olympusa SP-350 - kupiłam go "używanego bez śladów używania" za 200zł i śmiga jak trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiiiiiicia *.*

    Ja proponuję popatrzeć za aparatem... w lombardach. Serio :) Ostatnio udało mi się kupić telefon, Nokię 500, za 200zł. Widziałam u siebie ostatnio cyfrówkę FujiFilm za 100zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomysłałam o tym, a to może być myśl!
      zawsze takie miejsca mi się podejrzane wydawały :D może to dlatego, że często w filmach skupują narzędzia zbrodni ;)

      Usuń
  8. Kochana, poczytaj o serwisie Canona :) mój stary S1 zakończył żywot...po wysłaniu go do serwisu dostałam nowiuteńki S5, całkiem za darmo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wcześniej trzeba było wypełnić coś tam...płaciłam tylko koszt wysyłki kurierem ;) mam nadzieję, że nic się nie zmieniło i nadal tak można...

      Usuń
    2. ale chyba to na gwarancji? bo mój już nie jest :x

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...