środa, 25 kwietnia 2012

Z dzienniaka---na imprezę!

Czasem jest tak, że w ciągu dnia dowiadujemy się o nieplanowanym wieczornym wyjściu. Zabiegane nie zawsze mamy czas na zmycie i namalowanie makijażu od nowa...
Wtedy z pomocą przychodzi intensywny monokolor i grubsza brokatowa kreska: kilka minut i gotowe :)

(wybaczcie zdjęcia, ale naprawdę się spieszyłam, większość wyszła po prostu nieostra, za ciemna itd. itp... :()

W roli głównej maty MIYO: polecam bardzo gorąco :)

Dżinsowy dzienniak:
Do makijażu oka użyłam:
cienie Miyo: SKY, Goddess
rozświetlacz EDM Light Pink
kredka Bourjois grafitowa
Kredka YR CN 3w1 nr 08 Blanc
Tusz Oriflame, Wonder
Kredka do brwi Inglot
Po tuningu:
Dodałam:
Cienie Miyo Royal+Goddess
Sleek CC-czarny
Sparkle Eyeliner GR 08



19 komentarzy:

  1. Często korzystam z takich transformacji ;)
    Cień Miyo jest piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja po tuningu ma me serce w całośći *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tuningu duuużo lepsza wersja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie w moim guście, ale wykonanie jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super tuning :) kreska pięknie wywinięta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się ostatnio zakochałam w lakierze Miyo, więc coś czuję, że sięgnę teraz po ichniejsze cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nigdy nie tuninguję, wolę zrobić od nowa świeżutki makijaż ;)
    Może dlatego, że i tak już po paru godzinach w dzienniaku cienie nie wyglądają rewelacyjnie na moich tłustych powiekach, a dokładanie do nich nowych warstw tylko pogorszyłoby sytuację ;)

    BTW, planujesz udział w moim konkursie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj ja też wolę, ale nie zawsze jest kiedy :P


      myślałam o konkursie, ale jakoś...chyba brak mi odwagi :D

      Usuń
  8. Wersja tuningowa super,jaka piękna kreska i cudne usta:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja imprezowa niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak na szybko-malowane nawet mi się podobało

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...