piątek, 27 kwietnia 2012

Tytuły KWC Rozdane!

Mój ulubiony "portal na W." donosi, że tytuły Kosmetyku Wszech Czasów zostały rozdane :)
Wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą ze strony wizaz.pl



Jak zapewne wiecie, tytuły KWC przyznawane są przez użytkowniczki wizaz.pl kosmetykom, które właśnie my uznajemy za najlepsze na rynku. Myślę, że jest to tytuł, którym każda marka może się szczycić, bo cóż ważniejszego dla producenta niż zadowolenie klientów :D

Z wyłonionych niedawno zwycięzców ja znam, używam i lubię kilka, reszty nie próbowałam.

Moje typy poniżej
Mam jeden z tej serii, bardzo przyjemny lakier o szerokim pędzelku ułatwiającym malowanie, piękna kolorystyka lakierów, polecam!
To wg mnie najlepszy obok 2000 Calorie tusz Max Factor, świetna szczoteczka, czarna czerń...warto wypróbować :)

Perełki z Ori od dawna w mojej kosmetyczce, a jeszcze wcześniej w kosmetyczkach starszego pokolenia, wydajne jak mało co, użyte jako bronzer lub róż  dają fajny nienachalny efekt, glow bez świecenia się jak bombka choinkowa
miałam je na policzkach TUTAJ
Bloker od ziaji, znany i lubiany, zwłaszcza w miesiącach letnich, godny następca Etiaxilu lub Antidralu. Do tego to nasz krajowy produkt, którego cena nie godzi w portfel
Krem do rąk Isana z mocznikiem
Ogólnie polecam kremy do rąk Isana, miałam kilka i ze wszystkich byłam zadowolona, dobre kremy w niskiej cenie :)
Te jak i inne rodzaje chusteczek do higieny intymnej Cleanic są stałym gościem mojej kosmetyczki i torebki, ładnie pachną, nie podrażniają, a łagodzą, szczególnie przydatne w czasie "tych dni" poza domem :)
Woda termalna z LRP, wg mnie lepsza od Vichy i Iwostinu, swego czasu używałam jej nałogowo (do odświeżenia, do ukojenia skóry, do utrwalenia makijażu mineralnego), świetny kosmetyk, muszę do niej wrócić :)
Micel z Burżuja jest stałą pozycją w moim kosmetycznym menu :) zużyłam już chyba 3-4 butle po 250ml. Pokonał Biodermę (bo jeśli nie widać różnicy...), Ziaję, Eveline, na razie nie szukam innego


Reszty zwycięskich produktów nigdy nie używałam
Relacja z imprezy wręczenia oraz pozostali laureaci oczywiście na stronie wizazu: KLIK!

A jak jest u Was? Czy typy Wizażanek pokrywają się też z Waszymi?





9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba idea przyznawania tych nagród :)
    Kilka z wyżej wymienionych miałam przyjemność używać (Bloker, tusz MF...), jednak krem z Isany ma dla mnie zapach nie do zniesienia - szybko zaczął mnie drażnić, początkowo wydając się nie najgorszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuuuuj, nie znoszę tego kremu Isany :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz jak najbardziej mój KWC. Z listy lubię też bardzo bloker i micelka, krem Isany jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższej listy nie używałam niczego. Ale rzuca się w oczy, że Wizażanki kupują w Rossmannie :) Ciekawa jestem co dostało KWC w kategorii podkłady lub kremy do twarzy, albo szampony do włosów i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nie jest tak, ze z z każdej kategorii była nagroda, tylko określone produkty spełniające wymogi zdobyły ten tytuł :)
      warto spojrzeć na stronie wizażu
      także wybierając kategorię możemy sortować od najwyższej oceny, czy największej liczby recenzji

      Usuń
  5. Bloker i płyn Bourjois - jestem na tak. Ale wg mnie krem Isany z mocznikiem jest okropny, nikomu bym go nie poleciła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz tego zapaszku dla mnie był całkiem dobry :D
      chyba w efekcie zużyłam go na stopy, z czego były zadowolone :D

      Usuń
  6. płyn Bourjois, krem Isana z mocznikiem i lakier Rimmel to również moje typy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda termalna LRP to zdecydowanie mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...