poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Tanie i dobre, czyli Biedronka przedstawia: Carla Norri, Serum Modelujące do Biustu Push-up Active

Jak niektóre z nas dobrze wiedzą, Biedronka ma w swojej ofercie kilka perełek kosmetycznych, w niskich cenach, często produkowanych przez producentów znanych marek takich jak Tołpa, Dermaglin, czy Eveline.
Kosmetyki te jakością nie odbiegają od "markowych", a cenowo nie uderzają po kieszeni :)

Tak samo jest w przypadku "siostry bliźniaczki" produktu Eveline Cosmetics, Total Push-up Effect,
czyli Carla Norri, Serum Modelującego do Biustu Push-up Active.

Dostępność: Sieć Biedronka
Pojemność: 200ml
Cena: 9,99 (w promocji 6,99)
Cena Eveline w promocji to ok 12zł


Podobieńswa nie sposób nie zauważyć, zarówno jeśli chodzi o szatę graficzną, kolorystykę, zapach...
Także opis nie pozostawia wątpliwości, że mamy do czynienia z produktem niemal identycznym jak Eveline. Tekst w Eveline jest prawie taki sam, wymieniono te same cechy produktu, te same składniki aktywne, te same rezultaty (tyle samo trwające badania) itd. więc pokażę tylko co napisano na opakowaniu Carli Norri

Skład:
Różnice?
*Cena (pisałam wyżej)
*Dostępność (W Biedronce seria limitowana!)
*Skład Eveline kończy się na Linalool, czyli bez ostanich 6ciu składników
*CN jest bielsze i troszkę inne w konsystencji, ale jest to prawie niezauważalne



Moja opinia:
Serum Eveline stosowałam już dwukrotnie (kończę drugą tubkę, uważam, że jest bardzo dobre do ujędrnienia, nawilżenia, zabezpieczenia skóry przed starzeniem, rozciąganiem się itd.)
Powiększenia nie zauważyłam (i dobrze!), ale stan i wygląd biustu znacząco się poprawia
Serum jest gęste, konsystencja umożliwia masaż, dobrze się wchłania, pozstawia jednak nietłustą warstewkę (poczucie napiętej skóry), przyjemnie pachnie, nie testowany na zwierzętach.

Jeśli znacie i lubicie Eveline, lećcie do Biedronki, jeśli nie znacie spróbujcie, w tej cenie to naprawdę produkt godny polecenia i chyba wrócę po kolejne tuby.

Z tej serii dostępne jest również Serum Antycellulitowe i Balsam/Krem Antycellulitowy (tego nie kupiłam, więc nie jestem pewna). Zainteresowane?

9 komentarzy:

  1. A jest różnica w wchłanialności?Który szybciej się wchłania biedronkowy czy eveline czy nie ma różnicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie biedronkowy minimalnie lepiej się wchłania, ale jest to bardzo mała różnica

      Usuń
  2. Używam Eveline i bardzo sobie chwalę dlatego skusiłam się też na Biedronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jaka ciekawostka. Muszę zajrzeć do Biedrony i może się skuszę, bo aktualnie używam serum i kremu ujędrniającego do ciała z Eveline i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z biedronki to bardzo lubię chusteczki do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie je wypróbuję jeszcze :) ale mam za sobą zmywacz Nailty, Micel w żelu i Zielony krem do rąk BeBeauty

      Usuń
  5. Biedronka rządzi ;) Ja lubię peeling z Biedronki w takim różowym opakowaniu, kosztuje grosze a jest bardzo skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...