niedziela, 15 kwietnia 2012

Tag: Jesteś Piękna!

Zostałam otagowana przez Czarownicującą z bloga Wiedźmi Kociołek, na który serdecznie Was zapraszam :) Zajrzyjcie do jej magicznego saganka, a może same też sobie coś upichcicie dla zdrowia i urody :D

Zasady:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn.
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz.

zdjęcie z miejskiego parku :)

Lubię w sobie:
Niepełne usta
Garbaty nosek
Pełne piersi
Krągłe biodra
Falowane włosy

Do zabawy zapraszam:

Orchideę


7 komentarzy:

  1. nooo 100% kobietka :D a ja bym dodała u Ciebie cudowny uśmiech i niesamowite oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, lubię swoje krągłości, ale i tak chcę jeszcze schudnąć ;) szkoda, że z biustu spada najpierw :(

      dziękuję Kochana :*

      Usuń
  2. Jak Ty masz garbaty nos ,to ja wyglądam jak baba jaga ze swoim:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam baba jaga, nie przesadzaj :D
      a że mam garbaty to nie da się ukryć, chociaż nie wiem czemu zawsze podobał się moim chłopakom :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...